دانلود بازی The Hive Rise of the Behemoths برای PC

دانلود بازی The Hive Rise of the Behemoths برای PC

 

دانلود بازی The Hive Rise of the Behemoths برای کامپیوتر

| بازی کندوی زیرزمینی |

| نسخه CODEX |

 

The Hive Rise of the Behemoths بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Skydome Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی The Hive با معنای “کندو” یک گیم پلی فانتزی و جالب را به تصویر می کشد ، تصور کنید که شما می توانید ذهن حشرات داخل یک کندو را کنترل کنید و در قالب این موجودات نقش آفرینی کنید. محور داستانی جالب و محیط گرافیکی غنی با جلوه های تصویری فوق العاده از اولین نکات چشم گیر در محیط بازی به شمار می روند. شگفتی سازی ها و چالش های بسیاری در گیم پلی در پیش رویتان قرار می گیرند که به شما در پیشرفت در داستان بازی کمک خواهند کرد.

داستان بازی با الهام گیری از یک داستان سرایی چشم نواز ، به پلیر این امکان را می دهد که در مکان هایی ناشناخته به اکتشاف و بازدید بپردازد. بازی در سیاره ای با نام Eden به تصویر کشیده می شود ، جایی که هیچ اثری از زندگی بر روی سطح آن نیست ؛ اما در زیر سطح آن آثار حیات به چشم می آند. امکان بازدید از معابد باستانی قدیمی ، خرابه های غرق شده در زیر آب ، مرداب ها ، آتش فشان ها ، منابع آبی زیر زمینی و مواجهه با انواع خطرات طبیعی از مهم ترین نکات جالب در این ماجراجوئی زیر زمینی به شمار می آیند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Hive را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Hive1 The Hive2

 

The Hive3 The Hive4

 

تریلر بازی The Hive :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: DirectX®-Compatible

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7
Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: DirectX®-Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.48 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR