دانلود بازی کم حجم Rome Defenders The First Wave برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Rome Defenders The First Wave برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Rome Defenders The First Wave برای کامپیوتر

| بازی مدافعان روم: اولین موج |

 

Rome Defenders The First Wave بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی مدافعان روم ، یک بازی استراتژیکی منحصر به فرد با قابلیت های دفاع برجکی است که مخصوص پلت فرم ویندوز عرضه گردیده است. در این بازی ، امواج گوناگونی از حملات به سمت نیروهای شما هجوم می آورند که می توانید در طی آنان از مجموعه ای از انواع سلاح های مختلف بهره ببرید. ضمن آنکه شما می توانید در طول مراحل مختلف این بازی ، سلاح های خود را ارتقا دهید.

اما توجه داشته باشید مخالفان شما در این بازی نیزمهارت های جدید کسب کرده و سلاح های خود را ارتقا می دهند ؛ از این رو مقابله با آنان مرحله به مرحله سخت تر می شود. از این رو زنده ماندن شما در این هیاهو ، نیازمند استراتژی منحصر به فرد و استفاده از سلاح ها و برجک های دفاعی در مکان های درست و صحیح است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rome Defenders The First Wave را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rome Defenders – The First Wave1 Rome Defenders – The First Wave2

 

Rome Defenders – The First Wave3 Rome Defenders – The First Wave4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10
CPU: 2.0 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 139 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 116 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR