دانلود بازی مگنیس – بازی خلاقانه هدایت توپ رباتیک برای اندروید

دانلود بازی مگنیس - بازی خلاقانه هدایت توپ رباتیک برای اندروید

 

دانلود بازی مگنیس برای اندروید

| بازی خلاقانه و ایرانی هدایت توپ رباتیک برای اندروید |

 

مگنیس نسخه 1.4 نام یک بازی ایرانی موفق و بسیار خلاقانه از استودیوی پاییزان است که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های ایرانی در مارکت به شمار آورد. مگنیس روایت جالبی از یک گوی یا توپ رباتیک است که به فرمان شما کنترل می شود و مسیرها و موانعی پر پیچ و خم را پشت سر می گذارد. بدون شک می توان بازی مذکور را یکی از قدرتمندترین عناوین در سبک و سیاق اینچنینی دانست ، شما در نقش کنترل کننده ی این ربات ماجراجو ، لازم است که او را از موانع مختلف عبور داده و امتیاز هر مرحله را به خود اختصاص دهید. سیستم هوشمند توپ رباتیک در بازی مگنیس به گونه ای است که شما با لمس صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی تان ، یک ارتباط موقت را با آن برقرار می کنید و کنترل آن را به دست می گیرید. اکنون نوبت به پرده برداری از برگ برنده این بازی است ! شیوه کنترلی چالش بر انگیز این بازی به گونه ای است که برای حرکت به بالا ، پایین ، چپ یا راست ، می بایست معکوس آن را بر روی صفحه لمسی تان فرمان دهی کنید ، همین موضوع بر میزان سختی و نیازمند بودن به تمرکز بالای این بازی تا حد بسیاری افزوده است.

ممکن است برای دقایقی در ابتدای آغاز این بازی ، مخالفت هایی را در میان حرکات انگشتان با فرمان های مغز خود مشاهده کنید که موجب خراب شدن کارها شود. اما نگران نباشید ، چرا که در ادامه ی مسیر به خوبی با شیوه پر هیجان کنترل مگنیس نیز آشنایی کاملی پیدا خواهید کرد. ایده ی جالب در مورد اضافه کردن چالش ها به بازی نیز به شکلی خلاقانه پیاده سازی شده است ، در این بازی خبری از خط سلامتی و یا نابودی شما وجود ندارد ! هربار که به مانعی برخورد کنید به حجمتان اضافه می شود و همین امر باعث می شود در مواجه شدن با موانع سخت تر ، با کابوسی سخت مواجه شوید. این بازی در مجموع تعداد 55 مرحله را در 5 فصل مختلف در خود گنجانده و تا ساعاتی طولانی شما را با خود سرگرم خواهد کرد. هم اکنون می توانید بازی مگنیس را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Magnis1 Magnis2 Magnis3 Magnis4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 35.60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR