دانلود بازی Preston Sterling Episode 1 برای PC

دانلود بازی Preston Sterling Episode 1 برای PC

 

دانلود بازی Preston Sterling Episode 1 برای کامپیوتر

| بازی پرستون استرلینگ قسمت اول |

| نسخه HI2U |

 

Preston Sterling Episode 1 بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Animation Arts Creative GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با شما هستیم با معرفی اولین نسخه از سری بازی های ماجرایی Preston Sterling ، که شما را به دنیای اسطوره ها و افسانه های انگلیسی منتقل می کند. یک داستان شگفت انگیز ، صحنه هایی خیره کننده با معماهای بسیار جالب و سرگرم کننده انتظار شما را می کشند ، پس هرچه سریع تر با دانلود این بازی ، پا به دنیای پر هیجان آن بگذارید. سیستم گیم پلی این بازی به سادگی قابل یادگیری است و حتی مبتدی ترین افراد قادر هستند در زمانی کوتاه آن را یاد بگیرند.

کاراکتر اصلی این بازی پسری با نام Preston Sterling است ، او یک مسافر و ماجراجوی عالی است که این بار چالشی مهم در پیش روی او گذاشته می شود. او این بار به دوران قدیم سفر می کند و رمز و رازهایی مخفی را از افسانه های باسطانی انگلیس پیدا می کند. در اولین نسخه این بازی ، شما ضمن هدایت ان پسرک ، لازم است که شمشیر پادشاه قدیمی انگلستان یعنی آرتور را به دست آورید ، دست یافتن به این گنج قدیمی بسیار خطرناک است و در این مسیر چالش ها و موانع بسیاری در پیش رویتان قرار خواهد گرفت. هر محل از تجربه و ماجراجویی های این بازی ، برایتان جذابیت و رنگ و بویی تازه را خواهد داشت. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Preston Sterling Episode 1 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Preston Sterling Episode 11 Preston Sterling Episode 12

 

Preston Sterling Episode 13 Preston Sterling Episode 14

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Windows® Vista™, Windows 7™, Windows 8™, Windows 10
Processor: Intel® Core™ I3 Or 100 % Compatible Processor
Memory: 1 Gb Ram
Graphics: Directx® 9 Compatible Graphics Card With At Least 2 Gb Dedicated Memory
Directx: Version 9.0
Storage: 1100 Mb Available Space
Sound Card: Directx® 9 Compatible Sound Card – Optional
Additional Notes: Mouse/Keyboard

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 461 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR