دانلود Mobile Signal Premium 8.3.8 – بررسی وضعیت آنتن دهی گوشی اندروید

دانلود Mobile Signal Premium 8.3.8 - بررسی وضعیت آنتن دهی گوشی اندروید

 

دانلود Mobile Signal Premium برای اندروید

| بررسی وضعیت آنتن دهی گوشی اندروید |

 

Mobile Signal Premium 8.3.8 نام نرم افزاری به منظور مانیتورینگ وضعیت آنتن دهی و بهبود و تقویت آن است. آیا شما هم محل زندگی یا محل کارتان در نقطه ای از شهر با وضعیت آنتن دهی ضعیف قرار دارد؟ اگر چنین است ما به شما پیشنهاد می کنیم نرم افزار موبایل سیگنال را از دست ندهید ! شما تنها کافیست که این نرم افزار را دانلود و بر روی گوشی اندرویدی تان نصب کنید ، اکنون به سادگی می توانید وضعیت دریافت سیگنال آنتن اپراتور خود را در قسمت های مختلف خانه یا محل کار مشاهده کنید.

نرم افزار Mobile Signal Premium به طور کلی 4 قسمت مختلف را در خود جای داده است. بررسی وضعیت سیگنال دریافتی ، تست سرعت ، چک کردن گوشی اندروید و همچنین ویدجت های زیبای سنجش ؛ بنابراین شما کاربران به سادگی می توانید با اجرا و استفاده از ویدجت های این نرم افزار ، بهترین نقطه دریافت آنتن را در خانه یا محل کارتان تشخیص داده و وضعیت دریافت سیگنال را به طور لحظه ای زیر نظر داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Mobile Signal Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mobile Signal3 Mobile Signal4 Mobile Signal2 Mobile Signal1

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR