دانلود Floatify – Quick Replies Pro 10.20 – اعلان های شناور برای اندروید

دانلود Floatify - Quick Replies Pro 10.20 - اعلان های شناور برای اندروید

 

دانلود Floatify – Quick Replies Pro برای اندروید

| اعلان های شناور برای اندروید |

 

Floatify – Quick Replies Pro 10.20 به شما این امکان را می دهد که به اعلان های اپلیکیشن های اندرویدی تان از بخش لاک اسکرین پاسخ دهید ! اعلان ها یا ناتیفیکیشن ها در اندروید N ، دارای ظاهری فوق العاده زیبا و جذاب است ، به گونه ای که اگر گوشی یا تبلت اندرویدی شما ، امکان آپگرید به این نسخه را در صورت عرضه شدن نداشته باشد ، بسیار ناراحت خواهید شد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، به شما اپلیکیشنی را معرفی می کنیم که ناتیفیکیشن ها را در لاک اسکرین به سبک و سیاقی جدید و شناور به نمایش می گذارد. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار ، امکان تغییر دادن وضعیت یک مسیج یا پیام به حالت خوانده شده ، از همین بخش لاک اسکرین است ! بدین ترتیب در صورتی که شما یک ناتیفیکیشن از نرم افزاری همچون تلگرام یا واتس اپ دریافت کنید ، به سادگی می توانید از لاک اسکرین آن را به وضعیت خوانده شده تغییر دهید.

از قابلیت های نسخه حرفه ای این نرم افزار این است که شما می توانید ظاهر اعلان ها را به انتخاب خود از میان نمایش های iOS ، لالی پاپ و یا گوگل تغییر دهید. این نرم افزار امکانات بسیار وسیع و گسترده ای را در اختیارتان قرار می دهد که با مراجعه به بخش تنظیمات آن ، می توانید یک به یک آنان را امتحان کرده و از مزایای آنان مطلع شوید. به عنوان مثال شما می توانید تعریف کنید که اعلان ها در چه مکان هایی نمایش داده شوند و در چه جاهایی از نمایش آنان جلوگیری شود. از مهم ترین امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت رسیدگی به اعلان ها از بخش لاک اسکرین اشاره کرد. به عنوان مثال شما بدون ورود به برنامه هایی نظیر تلگرام ، واتس اپ ، اسکایپ ، لاین و … می توانید به پیام های دریافتی پاسخ ارسال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Floatify – Quick Replies Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Floatify - Quick Replies Pro1 Floatify - Quick Replies Pro2 Floatify - Quick Replies Pro3 Floatify - Quick Replies Pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR