دانلود بازی کم حجم Pilot Brothers 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Pilot Brothers 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Pilot Brothers 2 برای کامپیوتر

| بازی برادران خلبان 2 |

 

Pilot Brothers 2 بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2014 توسط 1C Wireless ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در جریان یک ماجراجوئی منحصر به فرد و مهم ، با همکاری برادرتان در بازی Pilot Brothers 2 وارد شوید. این دو برادر خلبان ، گربه ای به نام Arsenic دارند که در محور داستانی این بازی دزدیده می شود. اکنون این وظیفه شماست پیش از آنکه این گربه به یک غذای خوشمزه همراه با چیپس های فرانسوی تبدیل شود ، رد او را دنبال کنید ! مثل همیشه ، این ماجراجوئی قرار نیست بدون پیچ و تاپ و حل معماهای پشت سر هم به پایان برسد.

برای پیدا کردن این گربه ، این دو برادر مجبور به انجام کارهای عجیب و غریبی می شوند. یک داستان پلیسی را با همراهی دو برادر خلبان انجام دهید و از ایستگاه راه آهن گرفته تا سفر به رودخانه ها برای بازگردانی گربه تلاش کنید. در این بازی تعداد 9 مرحله پر هیجان و چالش بر انگیز وجود دارد که یکی از سخت ترین های آن ، گذر از رودخانه ی بدون پل است ! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pilot Brothers 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pilot Brothers 21 Pilot Brothers 22

 

Pilot Brothers 23 Pilot Brothers 24

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 8.1
Processor: 1 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 800×600 Minimum Resolution, OpenGL Support
Storage: 390 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR