دانلود World Around Me 2.11.8 – نرم افزار گردشگری برای اندروید

دانلود World Around Me 2.11.8 - نرم افزار گردشگری برای اندروید

 

دانلود World Around Me برای اندروید

| نرم افزار گردشگری برای اندروید |

 

World Around Me 2.11.8 در لیست برترین اپلیکیشن های کاربردی از نگاه Google Play در سال 2016 قرار گرفته است. از این رو با معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای سال در مارکت اندرویدی در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. World Around Me یا به اختصار WAM ، روشی منحصر به فرد به منظور پیدا کردن مکان های دلخواه شما توسط گوشی یا تبلت های اندرویدی است. یکی از شیوه های معمول به منظور مسیریابی در گوشی های موبایل ، استفاده از نرم افزارهای مسیریاب همچون گوگل مپ است ؛ بدین ترتیب که می توانید با GPS دستگاهتان نزدیک ترین رستوران ها ، کافه ها و … را پیدا کنید. اما اپلیکیشن WAM کار را از این شیوه نیز ساده تر کرده است ؛ به کمک این برنامه شما با دوربین دستگاه اندرویدی تان اقدام به پیدا کردن مکان های مورد نظر می کنید. تنها کافیست نرم افزار را اجرا کرده و گوشی یا تبلت خود را به سمتی که دوست دارید نگه دارید. اکنون WAM نزدیک ترین مکان ها را با جزئیات دقیق مسافت و … برایتان به نمایش می گذارد.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با یک جستجو ، در 31 دسته بندی مختلف مکان های مورد نظر خود را پیدا کنید. علاوه بر این ها می توانید از امکانات این مکان ها نیز اطلاعاتی مفید کسب کنید ، به عنوان مثال اگر دوست دارید به کافه یا رستورانی بروید که WiFi رایگان داشته باشد این نرم افزار قادر است اینگونه امکانات را مختص هریک از مکان های یافت شده برایتان به نمایش بگذارد. این نرم افزار قادر است با بهره گیری از دوربین گوشی یا تبلت اندرویدی شما ، مکان هایی همچون : رستوران ها ، کافه ها ، بانک ها ، سینماها ، موزه ها ، پارک ها ، ایستگاه های قطار شهری ، اتوبوس ، بیمارستان ها و بسیاری دیگر از مکان های مفید را برایتان به نمایش بگذارد. هم اکنون می توانید نرم افزار World Around Me را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

World Around Me1 World Around Me2 World Around Me3 World Around Me4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 17.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR