دانلود بازی هی تاکسی 1.51 – تجربه لذت بخش مسافرکشی در تهران برای اندروید

دانلود بازی هی تاکسی - تجربه لذت بخش مسافرکشی در تهران برای اندروید

 

دانلود بازی هی تاکسی برای اندروید

| تجربه لذت بخش مسافرکشی در تهران برای اندروید |

 

هی تاکسی 1.51 نام یک بازی اندرویدی و ایرانی جدید از سوی کمپانی گلیم گیمز است که چندی پیش بازی محبوب موتوری از آن را خدمت شما کاربران و بازدیدکنندگان گرامی معرفی و آماده دانلود کردیم. این کمپانی خوش ذوق بازی سازی ایرانی ، این بار دست به ابتکاری جدیدی با حال و هوای بازی موتوری زده است ؛ مسافرکشی در تهران و تجربه رانندگی با تاکسی در خیابان های شهر تهران با سبک ایران قدیم ! با ورود به این بازی و گذشتن از مراحل آموزشی اولیه ، شما برای مسافرکشی در شهر آماده می شوید. تعداد 4 لاین مختلف در مسیر رانندگی وجود دارد که مسافرین شما در هریک از آنان می توانند منتظر باشند. با ایستادن در نزدیکی آنان می توانید مسافرین خود را سوار و سپس در محل های مورد نظر آن ها را پیاده کنید. توجه داشته باشید هرمقدار که به محل مورد نظر آنان نزدیک تر ایست کرده باشید ، کرایه دریافتی بالاتر خواهد بود.

در بازی هی تاکسی ، تمامی عملکردهای شما درست همانند یک مسافرکش واقعی در شهر تهران است ، شما می توانید با کشیدن انگشت خود به سمت های بالا و پایین ، لاین حرکت را تغییر داده و با فشار دادن گاز ، به سرعت حرکت خود بیفزایید. شما می توانید با کسب پول و کرایه های بیشتر و جمع آوری آنان ، تاکسی خود را عوض کنید و یا به آیتم های جدیدتر دست پیدا کنید. حال و هوای جذاب بازی هی تاکسی درست همانند بازی موتوری دارای محیطی در دهه های گذشته ی کشور عزیزمان است ، خودروهایی همچون پیکان جوانان ، پراید ، ون ، پژو 206 و … در این بازی نیز برای خریداری در دسترس هستند. هم اکنون می توانید بازی هی تاکسی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

HeyTaxi1 HeyTaxi2 HeyTaxi3 HeyTaxi4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR