دانلود DocLock 2.1.1.1 – نرم افزار محافظت و رمزگذاری داده ها

دانلود DocLock 2.1.1.1 - نرم افزار محافظت و رمزگذاری داده ها

 

دانلود DocLock

| نرم افزار محافظت و رمزگذاری داده ها |

 

DocLock 2.1.1. نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، به منظور محافظت از داده ها و اسناد شخصی شماست. همه ی ما مجموعه از اطلاعات خصوصی و حساس را در کامپیوتر و لپ تاپ نگهداری می کنیم که دوست نداریم سایر کاربران به آن دسترسی داشته باشند. اطلاعات و اسناد مالی ، چک ها ، داده های پزشکی ، تصاویر ، ویدیوها و … از جمله داده هایی هستند که گاهاً دوست نداریم کودکان ما و یا همکاران و سایر اعضای خانواده به آنان دسترسی داشته باشند.

اولین راهکار برای این مشکل ، مخفی سازی داده ها است. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با معرفی راهکاری بسیار حرفه ای تر در خدمت شما هستیم. به کمک این برنامه شما قادر هستید داده های خود از قبیل فایل ها و فولدرها را به شیوه ای بسیار ساده محافظت کنید. این نرم افزار شما را قادر می سازد با چند کلیک ساده از فایل ها و فولدرهای خود با پسوردهایی قدرتمند محافظت نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DocLock را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DocLock :

– امکان محافظت از انواع فایل ها و فولدرها

– پشتیبانی از Drag & Drop برای کارکرد سریع تر

– امکان به اشتراک گذاری و یا ایمیل کردن فایل های محافظت شده

– سادگی بسیار در استفاده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR