دانلود بازی Championship Manager 17 1.3.0.807 – مدیریت فوتبال برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Championship Manager 17 1.1.1.469 - مدیریت فوتبال برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Championship Manager 17 برای اندروید

| بازی مدیریت فوتبال برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Championship Manager 17 1.3.0.807 نام یک بازی جدید مدیریت فوتبالی ، مخصوص هواداران باشگاه های فوتبالی دسته اول جهان در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. همزمان با آغاز فصل جدید فوتبال در لیگ های مختلف از جمله لیگ انگلیس ، لالیگا ، سری آ ایتالیا و … ، بازی Championship Manager 17 نسخه جدیدی را مطابق با فصل جدید 2016-2017 برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه کرد. اگر شما نیز همواره در رویای سرمربی گری تیم های مطرح و درجه 1 دنیا بوده اید ، در بازی Championship Manager 17 می توانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید. در این بازی تعداد 450 باشگاه مختلف برای انتخاب و سرمربی گری از تعداد 15 کشور مختلف دنیا حضور دارند که آخرین نقل و انتقالات در آن نیز انجام گرفته است.

همانند یک مربی مطرح در دنیا همچون خوزه مورینیو ، پپ گواردیولا ، دیه‌گو سیمئونه و … ، شما نیز لازم است سیستم سرمربی گری خود را پیاده سازی کنید. آیا شما سیستم دفاع اتوبوسی را پیشنهاد می کنید یا سیستم حمله ای پپ گواردیولا؟ مهم نیست کارشناسان و منتقدین در مورد شما چه بگویند ، چرا که این شما هستید که با ابداع شیوه های جدید تمرین ، مدیریت تیم و ارتقای مهارت های بازیکنان ، آنان را تا قهرمانی در پایان فصل همراهی می کنید. Championship Manager 17 یک بازی استراتژیک و مدیریت فوتبالی است که به تمامی شما دوست داران و علاقمندان به دنیای فوتبال پیشنهاد می کنیم ! هم اکنون می توانید بازی Championship Manager 17 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Championship Manager 171 Championship Manager 172 Championship Manager 173 Championship Manager 174

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR