دانلود بازی Blades of Brim 2.6.1 – شمشیرهای بریم برای اندروید

دانلود بازی Blades of Brim 2.6.1 - شمشیرهای بریم برای اندروید

 

دانلود بازی Blades of Brim برای اندروید

| بازی شمشیرهای بریم برای اندروید |

 

Blades of Brim 2.6.1 یکی از جدیدترین بازی های اندرویدی در سبک بازی هار رانر (دوندگی) از سوی سازندگان سری بازی های Subway Surfers است ، محل است از گیمرهای اندروید بوده و با این عنوان آشنایی نداشته باشید ، به گونه ای می توان گفت بازی دونده ی مترو ، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی ها در مارکت اندروید است که روزانه میلیون ها کاربر سعی بر ثبت رکوردهای جدید دارند. در بازی دونده ی مترو ، شما برای کسب امتیاز در محوریت اصلی بازی مسیری را به سمت جلو حرکت و موانع را دور می زدید. اما در بازی Blades of Brim ، شما لازم است که این عمل را با استفاده از شمشیرهای خود انجام دهید ، از این رو وقت را تلف نکنید و در مواجهه با موانع آنان را با شمشیرهای برنده تان از بین ببرید.

برخلاف بازی های رانر ، شما این بار همیشه پیاده در حال دویدن نخواهید بود و می توانید با سوار شدن بر اژدها و گرگ های قدرتمند نیز روند بازی را طی کنید. طیف وسیعی از دشمنان بد قیافه بر پیش روی شما ظاهر می شوند تا از پیشروی شما جلوگیری کنند و لازم است آنان را با شمشیرهای خود از بین ببرید. شما همچنین می توانید با ارتقای کاراکتر ، آزادسازی شخصیت ها و ارتقای سلاح های خود ، با زحمت کمتری روند بازی را پیش ببرید.  هم اکنون می توانید بازی Blades of Brim را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Blades of Brim1 Blades of Brim2 Blades of Brim3 Blades of Brim4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR