دانلود بازی کم حجم Road to Ballhalla برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Road to Ballhalla برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Road to Ballhalla برای کامپیوتر

| بازی هدایت توپ از میدان لیزرها |

 

Road to Ballhalla بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Torched Hill ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با بازی کم حجم و هیجان انگیزی در خدمت شما هستیم و که حال و هوای عجیبی دارد ، برای پیش بردن مراحل و پازل ها از هر مرحله ، باید خود را غرق در فضای جذاب و جالب این بازی کرده باشید. خطراتی سخت در انتظار شما هستند و موزیک پس زمینه ی بازی ، شما را همراهی می کند تا از پس تمامی آنان با موفقیت برآیید. تابش لیزرهای زاویه دار و شیوه ی نمایش محیط بازی ، سعی بر آن دارند تا هم توپ پازلی و هم مغز شما را منفجر کنند !

یکی از مهم ترین جلوه ویژه های این بازی ، موزیک پس زمینه ی آن است ، گفته شده است بدون نواخته شدن موزیک در پس زمینه ، شما ریتم هدایت توپ را گم خواهید کرد و هدایت آن برایتان غیرممکن خواهد بود ! در هریک از مراحل این بازی مکان هایی مخفی وجود دارند که یافتن آنان شما را به اتاق هایی اسرار آمیز هدایت خواهند کرد. پس تمام تمرکز خود را به کار گرفته و توپ را از موانع مرگبار و لیزرهای کشنده عبور دهید و مراحل بازی را یک به یک پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Road to Ballhalla را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Road to Ballhalla1 Road to Ballhalla2

 

Road to Ballhalla3 Road to Ballhalla4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7/8/8.1/10 64bit
Processor: Dual-Core Intel or AMD Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 550 GTX / AMD Radeon 5770 HD Series Card
Storage: 1 GB Available Space
Additional Notes: Needs a 64bit OS

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 160 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR