دانلود بازی City Traffic Racer Dash 1.1 – رانندگی در ترافیک برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی City Traffic Racer Dash 1.1 - رانندگی در ترافیک برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی City Traffic Racer Dash برای اندروید

| بازی رانندگی در ترافیک برای اندروید + پول بی نهایت |

 

City Traffic Racer Dash 1.1 به شما این امکان را می دهد که لذتی وصف ناپذیر را در حین رانندگی درون شهری و پر ترافیک تجربه کنید ! اگر شما نیز تجربه ای از رانندگی پر سرعت در در دنیای واقعی را نداشته باشید ، City Traffic Racer Dash قادر است شرایط را در قالب یک بازی اندرویدی برایتان محیا کند ! این بازی جذاب و هیجان انگیز ، به شما این امکان را می دهد که اتومبیل دلخواه خود را از میان ده ها مدل سوپر اسپرت و مدرن انتخاب و مأموریت های مختلف آن را در محیطی با گرافیک چشم گیر و بسیار پر ترافیک تجربه کنید.

این بازی با شبیه سازی دقیق و بسیار عالی انواع اتومبیل ها ، محیط های شهرستان ها ، رقابت های اتومبیل رانی بر روی اسفالت و بسیاری دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. شما می توانید بسیاری از آیتم های مربوط به اتومبیل را خودتان شخصی سازی کنید و با کسب امتیازهای بیشتر در مسابقات ، وضعیت توربو ، دریفت و سایر امکانات اتومبیل خود را ارتقا دهید. از سایر امکانات این بازی می توان به امکان کنترل لمسی و یا کنترل با سنسور شتاب سنج گوشی یا تبلت اندرویدی اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی City Traffic Racer Dash را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

City Traffic Racer Dash1 City Traffic Racer Dash2 City Traffic Racer Dash3 City Traffic Racer Dash4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 46 + 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR