دانلود بازی کم حجم Mushroom Wars برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Mushroom Wars برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Mushroom Wars برای کامپیوتر

| بازی جنگ قارچ ها |

 

Mushroom Wars بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Zillion Whales ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی قرار است که شما به ژنرال ارتش قارچ ها تبدیل شوید ! به عنوان یک فرمانده بی باک و استراتژیست ماهر ، لازم است که نقش خود را به بهترین شکل برای نبرد با قبایل مختلف ، ساخت برجک های دفاعی ، آموزش نیروها و استفاده از انواع سلاح ها در تسخیر میدان های جنگی ایفا کنید.

بازی نبرد قارچ ها ، در ابتدا تنها برای پلی استیشن 3 عرضه شد و در همان زمان به عنوان یکی از 25 بازی برتر در PSN انتخاب گردید. کنترل های آسان و راحت برای بازی و نهایت جلوه های اکشن در نبردهایی کوتاه از مهم ترین ویژگی های این بازی به شمار می ایند. شما همچنین می توانید منابع خود را مدیریت کرده و همانند سری بازی های استراتژیک ، به کنترل و سازماندهی آنان در طول جنگ ها بپردازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mushroom Wars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mushroom.Wars1 Mushroom.Wars2

 

Mushroom.Wars3 Mushroom.Wars4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 / AMD Phenom
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB, DirectX 9-Compatible, Pixel Shader 3.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 130 MB Available Space
Sound Card: OpenAL-Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 128 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR