دانلود بازی ماشین جنگی تانگو – نبرد و شورش در بزرگ راه برای اندروید

دانلود بازی ماشین جنگی تانگو - نبرد و شورش در بزرگ راه برای اندروید

 

دانلود بازی ماشین جنگی تانگو برای اندروید

| بازی نبرد و شورش در بزرگ راه برای اندروید |

 

ماشین جنگی تانگو نسخه 1.4.0.1 نام یک بازی جدید در سبک سری بازی های اتومبیل رانی وطنی ، از سوی استودیوی بازی سازی تانگو گیمز مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما نیز از تجربه رقابت های اتومبیل رانی با خشونت ، پرتاب موشک و آتش لذت می برید ، ماشین جنگی تانگو یک پیشنهاد ویژه برای شماست ! بازی ماشین جنگی ، به شما این امکان را می دهد که همانند عناوین مختلف از بازی های اتومبیل رانی بی انتها ، مسیری از بزرگ راه را در پیش بگیرید و تا پایان رساندن آن ، امتیازهای خود را افزایش دهید. نکته جذاب و هیجان انگیز در مورد این بازی ، امکان رانندگی با خودروهایی همچون پراید هاچ بک ، پژو 206 و … است.

ماشین جنگی تانگو با دارا بودن امکان بازی آنلاین ، شما را قادر می سازد رقابت هایی پر هیجان را با سایر پلیرهای ایرانی تجربه کرده و با استفاده از موشک و بمب ، بسیاری از آنان را از مسیر خود کنار بزنید. در ورتی که شما نیز از دوست داران بازی های ماشین جنگی هستید ، پیشنهاد ما این است که بازی فعلی را که یک نسخه کاملا ایرانی ، با فضا و اتومبیل های داخلی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی ماشین جنگی تانگو را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

TangoMachine1 TangoMachine2 TangoMachine3 TangoMachine4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR