دانلود بازی Respawnables 4.3.0 – تیراندازی پر هیجان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Respawnables 4.3.0 - تیراندازی پر هیجان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Respawnables برای اندروید

| بازی تیراندازی پر هیجان برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Respawnables 4.3.0 نام یک بازی جدید ، هیجان انگیز و بسیار محبوب در سبک سری بازی های اکشن سوم شخص ، مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. شما می توانید این بازی را به صورت آنلاین و یا آفلاین انجام دهید ، چالش ها و مأموریت ها را در هر مرحله پشت سر گذاشته و و با پیوستن به یک تیم ، تمامی اعضای تیم حریف را نابود کنید. در حالت آفلاین این بازی ، تعداد 185 مرحله مختلف در پیش روی شما قرار می گیرد که در طی هریک از آنان ، چالشی مخصوص برایتان تعبیه شده است. شما در این بازی موظف هستید به بهترین تیرانداز رقابت ها تبدیل شوید ، از این رو با دویدن به جهات مختلف ، به سمت دشمنان خود شلیک کنید و یک به یک آنان را به زانو درآورید.

در این بازی تعداد 30 اسلحه منحصر به فرد جهت کشتار دیگر جنگنده ها وجود دارد که می توانید تمامی آنان را با کسب پول و امتیاز بیشتر شخصی سازی کنید. تعداد 60 آیتم مختلف در این بازی کاملا قابل شخصی سازی بوده و مطابق با سلیقه شما قابل تغییر هستند. کیفیت بازی در نمایی کارتونی و با گرافیکی بسیار زیبا به تصویر کشیده شده و می توانید اوقات فراغت خود را با آن سپری کنید. هم اکنون می توانید بازی Respawnables را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Respawnables1 Respawnables2 Respawnables3 Respawnables4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) نسخه مخصوص گوشی یا تبلت اندرویدی خود را مطابق با GPU دستگاه دانلود کنید. به منظور تشخیص GPU دستگاه از میان نسخه های Adreno, Mali, PowerVR, Tegra ، از نرم افزار CPU-Z استفاده کنید.

2) فایل APK مخصوص GPU دستگاه اندرویدی را دانلود و نصب کنید.

3) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 45 + 245 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR