دانلود Secret Disk Pro 2023.06 – نرم افزار ساخت درایور مخفی در ویندوز

دانلود Secret Disk 2021.03 + Portable - نرم افزار قفل کردن داده ها در ویندوز

 

دانلود Secret Disk

|  نرم افزار ساخت درایور مخفی در ویندوز |

 

Secret Disk Pro 2023.06 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، به منظور ایجاد یک فضای امن و محافظت شده در هارد دیسک رایانه ی شما جهت حفاظت از داده های حساس می باشد. بسیاری از کاربران کامپیوتری ، داده هایی دارند که می خواهند هیچ کاربر دیگری از وجود آنان مطلع نشود ، ممکن است این داده ها شامل خاطرات شما در قالب اسناد متنی باشد و یا مجموعه ای دیگر از داده ها که لازم است از امنیت آنان به شکلی قدرتمند ، اطمینان خاطر داشته باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با معرفی نرم افزاری به منظور قفل کردن داده ها و جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

نرم افزار Secret Disk ، یک فضای مخفی را از نگاه ویندوز اکسپلورر در هارد دیسک شما ایجاد می کند تا هیچ کاربر دیگری بدون وارد کردن پسورد مخصوص ، نتواند به آن دسترسی پیدا کند. در هنگام نصب و راه اندازی نرم افزار سکرت دیسک ، از شما درخواست یک رمز عبور می شود ، با وارد کردن آن و انتخاب فضای مورد نظر ، هربار می توانید با ورود به این نرم افزار و وارد کردن رمز عبور ، به فایل های محافظت شده تان دسترسی سریع داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Secret Disk را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Secret Disk :

– حفظ امنیت داده های حساس و امنیتی

– رمزگذاری بر روی فایل ها و جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز

– امکان تعریف یک فضای ثابت از هارد دیسک برای داده های مخفی

– حالت نامرئی از نگاه ویندوز اکسپلورر

– دارا بودن نسخه نصبی و پرتابل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR