دانلود بازی Overcooked برای کامپیوتر

دانلود بازی Overcooked برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Overcooked برای کامپیوتر

| بازی آشپزی پر هیجان |

 

Overcooked بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و شبیه سازی می باشد که در سال 2016 توسط Ghost Town Games Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی OverCooked ، یک بازی پر هرج و مرج در سبک پخت و پز انواع غذاهای خوش مزه و لذیذ برای تعداد 1 تا 4 پلیر است. شما و سرآشپزهای همکار ، لازم است سفارشات مشتریان را پیش از آنکه آنان از دست شما عصبانی شوند به دستشان برسانید ! چاقوهای خود را تیز کنید و لباس هایی آراسته و سفید برای سرآشپزها به تن کنید ، در بازی Overcooked سرآشپزها موظف هستند در این ماجراجویی نحوه پخت و پز انواع غذاها را یاد بگیرندو در این زمینه به یک استاد ماهر تبدیل شوند.

دنیای Onion Kingdom ، مکانی برای رسیدن به استعدادهای آشپزی شماست ، آشپزخانه های مختلف مهارت های شما را در این حرفه به چالش وا می دارند و لازم است در هر مرحله ، آماده ی یک چالش جدید با محدودیت ها و تنش های بسیار در آن باشید. شما می توانید این بازی را به صورت تک نفره آغاز و هربار با پیش بردن مراحل ، اقدام به باز کردن کاراکترهای سرآشپز جدید و یا مراحل ویژه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Overcooked را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Overcooked1 Overcooked2

 

Overcooked3 Overcooked4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7 32-Bit
Processor: Dual Core 2.4Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT / AMD HD 6850 / Intel HD Graphics 4400 or Above
DirectX: Version 11
Storage: 750 MB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Gamepads Recommended

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– حتما قبل از استخراج بازی آنتی ویروس تون رو غیر فعال نمایید.

– اگر بازی دسته های شما رو نشناخت، می توانید از نرم افزار X360 و طبق راهنمای موجود عمل کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 185 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR