دانلود بازی Star Wars Commander 4.2.1.8486 – فرماندهان جنگ ستارگان برای اندروید

دانلود بازی Star Wars Commander 4.2.1.8486 - فرماندهان جنگ ستارگان برای اندروید

 

دانلود بازی Star Wars Commander برای اندروید

| بازی فرماندهان جنگ ستارگان برای اندروید |

 

Star Wars Commander 4.2.1.8486 نام یک بازی جذاب استراتژیک ، مخصوص دیوانگان جنگ ستارگان است ! جنگ ستارگان ، نام یک مجموعه فیلم فوق العاده محبوب در سراسر جهان است که تاکنون 7 قسمت از آن در دهه های گذشته تاکنون عرضه گردیده و با بازخوردهای بسیاری از سوی بینندگان رو به رو گردیده است. اگر شما نیز از دوست داران شخصیت های جنگ ستارگان ، هیجان وصف ناپذیر سفر به سیارات مختلف ، کهکشان های دور افتاده و … هستید ، شما را دعوت می کنیم در بازی اندرویدی Star Wars Commander ، وارد نبردهایی از فرماندهی کهکشان ، در قالب شخصیت های جنگ ستارگان شوید.

جنگ های در میان کهکشانی بسیار شدت گرفته و هرجی و مرجی بزرگ رخ داده است ، آیا شما در این نبرد با شورشیان متحد می شوید یا با امپراطوری؟ به جریان این نبردها قدم بگذارید ، ایستگاه خود را مطابق با سلیقه تان برپا سازید و با آماده سازی ارتشی قدرتمند از مردان شجاع ، بر تمامی کهکشان غله و فرمانروایی کنید. شما به انتخاب خودتان می توانید در قالب شخصیت هایی همچون Darth Vader, Luke Skywalker, Han Solo, Princess Leia نقش آفرینی کرده و روایتی جدید از جنگ ستارگان را در سراسر کهکشان رقم بزنید. هم اکنون می توانید بازی Star Wars Commander را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Star Wars Commander1 Star Wars Commander2 Star Wars Commander3 Star Wars Commander4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR