دانلود SpyShelter Anti-Keylogger 10.8.2 Free – نرم افزار ضد جاسوسی

دانلود SpyShelter Anti-Keylogger 10.8.2 Free - نرم افزار ضد جاسوسی

 

دانلود SpyShelter Anti-Keylogger

| نرم افزار ضد جاسوسی |

 

SpyShelter Anti-Keylogger 10.8.2 Free نام نرم افزاری ضد جاسوسی به منظور حفاظت از سیستم کامپیوتری شما در برابر حملات هکری است. این نرم افزار ، ارتباط خاصی با دیتابیس ابزارهای آنتی ویروس ندارد ، چرا که این برنامه به طور کامل شیوه ی فعالیت ابزارهای مخرب را می شناسد ، از این SpyShelter می تواند از سیستم کامپیوتری تان در برابر انواع تهدیدات شناخته شده و ناشناخته حفاظت کند. در بسیاری از موارد ، نرم افزارهای آنتی ویروس قادر به شناسایی ویروس ها و ابزارهای مخرب نیستند ، نرم افزار ضدجاسوسی قدرتمند SpyShelter ، قادر است انواع تهدیدات سیستمی را خنثی سازد.

این نرم افزار با دارا بودن ماژول های قدرتمند به منظور محافظت کامل از سیستم کامپیوتری شما ، یک سیستم حفاظتی پیچیده را برایتان پیاده سازی می کند. الگوریتم پیشرفته ی اسکن پراسس های در حال اجرا توسط این نرم افزار به شکلی بهینه عمل کرده و مانع از انجام فعالیت های معمول شما نمی شود ، در واقع عملکرد این نرم افزار کاملاً سبک و سریع می باشد از این رو هیچ تفاوتی را با حالت معمول احساس نخواهید کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SpyShelter Anti-Keylogger را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SpyShelter Anti-Keylogger :

– محافظت دائم و همیشگی در پس زمینه سیستم به منظور شناسایی انواع تهدیدات در زمان واقعی

– جلوگیری از فعالیت ابزارهای جاسوسی و دزدی اطلاعات

– جلوگیری از دزدی اطلاعات در کلیپ بورد

– رمزگذاری استفاده از کلیدهای ماوس و کیبورد جهت جلوگیری از مانیتورینگ توسط هکرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR