دانلود GiliSoft USB Lock 10.3.0 – نرم افزار قفل کردن درگاه USB

دانلود GiliSoft USB Lock 6.2.0 - نرم افزار قفل کردن درگاه USB

 

دانلود GiliSoft USB Lock

| نرم افزار قفل کردن درگاه USB |

 

GiliSoft USB Lock 10.3.0 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، به منظور محافظت از انواع دیسک های قابل حمل شماست. امروزه با توجه به افزایش کاربرد سخت افزارهایی همچون فلش مموری ، مموری کارت ، هارد اکسترنال و … احتمال انتقال ویروس به سیستم های رایانه ای تا حد قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده و نگرانی های بسیاری را ایجاد کرده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزار جدیدی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که به شما این قابلیت را می دهد که درگاه های USB سیستم را به طور کامل قفل کنید تا هیچ کاربری نتواند داده ای را از کامپیوتر شما بیرون ببرد ! با نصب این نرم افزار ، درگاه های USB سیستم قفل شده و کاربران قادر نخواهند بود هیچگونه دیوایسی همچون فلش مموری ، هارد اکسترنال و … را به کامپیوتر شما متصل نمایند.

یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار به منظور جلوگیری از داده های سیستم ، غیرفعال کردن قابلیت رایت توسط رایترهای CD/DVD است ، بدین ترتیب در صورتی که کاربری بخواهد اطلاعات شما را به کمک دیسک های CD/DVD منتقل کند ، این نرم افزار از این عمل جلوگیری کرده و تنها امکان خواندن توسط این درایوها را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار به طور کامل امنیت داده های شما را در سیستم کامپیوتری تان تضمین می کند ، شما حتی می توانید امکان استفاده از مرورگرهای وب همچون کروم ، فایرفاکس ، اپرا و … و یا حتی URL های اینترنتی مورد نظرتان را مسدود نمایید تا دیگر هیچ راهی برای انتقال اطلاعات وجود نداشته باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GiliSoft USB Lock را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GiliSoft USB Lock :

– امکان بلاک کردن خواندن و نوشتن از دیسک های USB همچون هارد اکسترنال ، فلش مموری و …

– بلاک کردن قابلیت رایت در دیسک های CD/DVD و تعریف ویژگی فقط خواندنی

– قفل کردن URL های اینترنتی برای جلوگیری از دسترسی به فضاهای ابری

– از بین بردن امکان استفاده از مرورگرهای اینترنتی و سایر اپلیکیشن های مورد نظر

– پخش صدای آلارم در صورتی وارد کردن تعداد 5 مرتبه پسورد اشتباه

– جلوگیری کردن از به سرقت رفتن اطلاعات و داده های شخصی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR