دانلود بازی Earn to Die 2 1.0.4 برای PC

دانلود بازی Earn to Die 2 برای PC

 

دانلود بازی Earn to Die 2 برای کامپیوتر

| بازی درآمد برای مرگ 2 |

| نسخه کرک شده GOG |

 

Earn to Die 2 1.0.4 بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و مسابقه ای می باشد که در سال 2016 توسط Toffee Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Earn to Die 2 در دنیایی آخرالزمانی به تصویر کشیده می شود ، شما راننده وسایل نقلیه مختلف خواهید شد ، در حالی که زامبی ها در مسیر شما قرار میگیرند و باید بدون احساس ترحم از آنان گذر کنید ! همانطور که می دانید اثرات زامبی ها تنها با یک بار حمله به فرد سالم به او منتقل می شود ، در صورتی که می خواهید از این جهنم آخر الزمانی جان سالم به در ببرید ، باید تمامی زامبی های مسیرتان را از بین ببرید ! اگر شما نیز از دوست داران سری بازی های آخر الزمانی با حضور زامبی ها بازی ، بازی Earn to Die 2 برایتان بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود ، تصور کنید که زامبی ها به سمت خودروهای شما هجوم آورده و مهم ترین اسلحه شما ، همین اتومبیل شماست !

شما در این بازی می توانید وسیله نقلیه دلخواهتان را خودتان انتخاب و تغییر دهید و در صورت تمایل با خرید آپگرید های اضافی ، یک اتومبیل قوی هیکل را برای محافظت از خود دست و پا کنید. در این بازی تعداد 10 اتومبیل مختلف از مدل های اسپرت گرفته تا ون های بزرگ برای انتخاب وجد دارند که با بهره گیری از آنان می توانید زامبی ها را به هوا پرتاب کنید ! گیم پلی این بازی با وضوح HD طراحی گردیده و با تمامی جزئیات آن ارتباط خاصی را برقرار خواهید کرد ، رانندگی شما از مسیرهای صاف و هوار به سمت تونل های زیرزمینی و بسیاری از مکان های ناشناخته ادامه خواهد یافت. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Earn to Die 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Earn to Die 21 Earn to Die 22

 

Earn to Die 23 Earn to Die 24

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Dual Core 1.7Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 300 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7 or Newer
Processor: Dual Core 2.3Ghz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 1GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 300 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 178 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR