دانلود بازی ویراژ – اتومبیل رانی ایرانی ویراژ برای اندروید

دانلود بازی ویراژ - اتومبیل رانی ایرانی ویراژ برای اندروید

 

دانلود بازی ویراژ برای اندروید

| بازی ویراژ برای اندروید |

 

ویراژ نسخه 1.1.3.1 جدیدترین نسخه از بازی اتومبیل رانی ایرانی محبوبی است که توسط برنامه نویسان خوش ذوق داخلی طراحی و عرضه شده است. اگر شما نیز از بازی کردن سری بازی های اتومبیل رانی لذت می برید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه ویراژ را از دست ندهید ! در دنیای بازی های اندرویدی ، برای برخی انتخاب ها ، عناوین شناخته شده ای وجود دارند. به عنوان مثال برای دانلود یک بازی اتومبیل رانی حرفه ای ، بسیاری از افراد عناوین Asphalt ویا Need for Speed را پیشنهاد می کنند ، اما در اینجا ما به شما گیمرها و دوست داران رقابت های اتومبیل رانی ، یک بازی کاملا ایرانی را معرفی می کنیم که با حال و هوایی کاملا ایرانی بتوانید از جنبه های مختلف آن لذت ببرید. در بازی ویراژ شما می توانید به انتخاب خودتان ، به عنوان دزد و یا پلیس نقش آفرینی کنید ، آیتم های قابل سفارشی سازی و امکان شخصی سازی خودرو ، رنگ بدنه ، سیستم تعلیق ، نوشته های فارسی پشت خودرو ، دارا بودن تعداد بسیاری از خودروهای داخلی و … از جمله مهم ترین نکات قابل توجه در این بازی به شما می آیند.

اگر دزد را انتخاب کنید ، می توانید از همدستان خود برای تیراندازی به پلیس هایی که در تعقیب و گریز شما هستند کمک بگیرید ، همچنین اگر خودروی پلیس رو انتخاب کرده باشید ، به آیتم های مختص به وضعیت پلیسی نیز دسترسی خواهید داشت و می توانید بسیاری از امکانات جدید را خریداری و آپگرید نمایید. در بازی ویراژ ، شما عزیزان می توانید با انتخاب اتومبیل دلخواه خود ، در جاده های داخل کشور به رانندگی بپردازید ، طراحی حرفه ای اتومبیل ها با گرافیک عالی ، شبیه سازی زیبای جاده چاوس و مسیرهای پر پیچ و خم و بسیاری دیگر از این دسته امکانات ، جذابیت خاصی را برای دوست داران بازی های داخلی به ارمغان آورده است. در نهایت شما با ورود به گاراژ ، می توانید خودروی خود را مطابق با سلیقه خودتان از ویژگی های ظاهری نظیر رنگ بندی گرفته تا ظاهر رینگ و لاستیک و یا ترمزها و دیسک چرخ ها را می توانید با مدل های جدیدتر آپگرید نمایید. هم اکنون می توانید بازی ویراژ را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Viraj1 Viraj2 Viraj3 Viraj4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 87.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR