دانلود بازی Demolition Inc HD 28.81390 – تخریب کار برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Demolition Inc HD 28.81390 - تخریب کار برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Demolition Inc HD برای اندروید

| بازی تخریب کار برای اندروید + دیتا |

 

Demolition Inc HD 28.81390 بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک ، مخصوص شما دوست داران خراب کاری در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است ! در این بازی شما نقش کارگری شجاع و ماهر با نام Mike را بر عهده می گیرید و با تخریب هایی ویرانگر در سر تا سر زمین ، خرابکاری های بسیاری را در شهرهای مختلف به بار می آورید ! در این بازی شما به مجموعه ای از سلاح های جالب و ابزارها دسترسی دارید که همواره می توانید به تعدادی دیگر از ابزارهای جالب برای تخریب دست پیدا کنید. شما می توانید UFOی مایک را در سراسر زمین حرکت دهید و هرج و مرجی اساسی در شهرستان های مختلف به وجود آورید !

انفجار گاوها ، از بین بردن اتومبیل ها و یا تخریب ساختمان ها اساساً مبتنی بر فیزیک و بسیار واقع گرایانه انجام می شوند. به واقع می تواند گفت در این بازی تمامی چشم اندازها 100% مبتنی بر فیزیک هستند ، میزان آسیب به ساختمان ها ، محل اصابت آسیب و زاویه سقوط کردن آن و … تماماً مشابه با حالت های آن در واقعیت به تصویر کشده شده اند. تعداد 27 حوزه و 8 شهرستان مختلف در انتظار هستند تا شما با ورود به آنان ، هرج و مرجی وصف ناپذیر را به بار آورید و با کسب امتیازهای بیشتر ، اقدام به خرید دستگاه های تخریب حرفه ای تر کنید. هم اکنون می توانید بازی Demolition Inc HD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Demolition Inc HD1 Demolition Inc HD2 Demolition Inc HD3 Demolition Inc HD4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 + 187 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR