دانلود بازی Aurora Quarantine 2 – قرنطینه برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Aurora Quarantine 2 - قرنطینه برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Aurora Quarantine 2 برای اندروید

| بازی قرنطینه برای اندروید + دیتا |

 

Aurora Quarantine 2 نام یک بازی جدید و بسیار متفاوت ، مخصوص شما علاقمندان به بازی های پازلی ، تعادلی و فکری در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. این بازی قادر است مهارت ، هوش و ذکاوت پلیر را در حین حفظ تعادل توپ و همچنین شرکت در یک آزمون ماجراجویانه به چالش بکشاند. در این بازی شما در نقش کنترل کننده یک توپ سفید و آبی رنگ هستید که ضمن حفظ تعادل آن و گذر از مراحل و موانع در هم پیچیده ، لازم است از اسرار موجود پرده برداری کنید. شما می توانید با پیش بردن پازل ها و پشت سر گذاشتن آنان ، توپ رباتیک خود را با توانایی های بیشتر ارتقا داده و شهر را از نابودی نجات دهید.

اگر شما نیز عاشق بازی های چالشی و پازلی هستید ، بازی قرنطینه انتخابی بسیار مناسب برای شماست ! بازی در سال 2098 آغاز می شود ، برای مدت زمانی طولانی انسان ها در حال آلودگی هوا ، آب ، زیست طبیعی و به طور کلی نابودی زمین بوده اند. به منظور جلوگیری از این روند بی رویه ، مقامات شهرهایی جدید را معرفی کردند. این خانه های جدید تنها برای ثروتمندان قابل دستیابی بوده و افراد فقیر از دستیابی به آنان عاجز بوده اند. از این رو یک شکاف عمیق بین فقرا و افراد ثروتمند ایجاد گردید شهرهایی جدید توسط سازمانی با قوانین سخت گیرانه با نام S.I.G.H.T اداره می شوند و دیوار ضخیم برای جلوگیری از ورود فقراء به این محل قرنطینه شده ایجاد گردیده است. در یکی از این شهرهای پیشرفته با نام Silverpolis ، یک سلاح ناوبد کننده انسان ها منتشر شده است ، در این بازی شما با نقش آفرینی در قالب یک ربات اکتشافی ، لازم است این ماده سمی را پیدا کرده و از نابودی هرچه بیشتر توسط آن جلوگیری به عمل آورید. هم اکنون می توانید بازی Aurora Quarantine را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Aurora Quarantine1 Aurora Quarantine2 Aurora Quarantine3 Aurora Quarantine4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23 + 451 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR