دانلود بازی کم حجم Gold Rush Treasure Hunt برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Gold Rush Treasure Hunt برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Gold Rush Treasure Hunt برای کامپیوتر

| بازی شکار گنج طلایی |

 

Gold Rush Treasure Hunt بازی در سبک فکری و پازلی می باشد که در سال 2015 توسط GameHouse ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی شکار گنج های طلایی ، شما با یک ماجراجوئی جدید در بخش های زیرین کره زمین طرف هستید ! اگر شما نیز از طرفداران بازی های Match 3 باشید ، بازی پیش رو برایتان بسیار جذاب خواهد بود. سفری هیجان انگیز را برای دست پیدا کردن به گنجینه های مخفی در زیر زمین داشته و به مهارت های بسیار در این زمینه دست پیدا کنید.

در این بازی ، شما با بلوک های رنگی طرف هستید که در هر مرحله در پیش رویتان قرار می گیرند. این بلوک های رنگی را می توانید به تعداد 3 یا بیشتر از صفحه پازلی بازی حذف کنید و هر بار به امتیازهای بالاتر دست پیدا کنید. کاراکتر اصلی بازی ، مردی با اسم Jack می باشد که برای دست پیدا کردن به گنجینه ای از طلاهای با ارزش به غار سفر می کند ، تعداد 12 غار مختلف با ویژگی های منحصر به فرد در این بازی هستند که در هریک از آنان ماجراجوئی مخصوصی انتظار شما را می کشد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Thea The Awakening را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gold Rush Treasure Hunt1 Gold Rush Treasure Hunt2

 

Gold Rush Treasure Hunt3 Gold Rush Treasure Hunt4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR