دانلود Prisma 3.1.2.366 – پریسما افکت گذاری جادویی تصاویر در اندروید + نسخه مود

دانلود Prisma 1.0 - افکت گذاری جادویی تصاویر در اندروید

 

دانلود Prisma برای اندروید

| پریسما نرم افزار افکت گذاری جادویی تصاویر در اندروید + نسخه مود |

 

Prisma 3.1.2.366 پریسما سر انجام به اندروید رسید ! اگر شما نیز از دسته کاربران پر و پار قرص شبکه های اجتماعی باشید ، احتمالا با تب و تاب بالای اپلیکیشن محبوب و قدرتمند Prisma آشنایی دارید. تصاویری هنری که حال و هوایی مشابه با نقاشی دارند ، پا به دنیای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام گذاشته و بسیاری از کاربران در ابتدای مشاهده این تصاویر ، نام آن را در گوگل پلی جستجو کرده اند. اپلیکیشن Prisma ، در ابتدا فقط برای iOS عرضه شد ، اکنون پس از چند روز از عرضه این اپلیکیشن خارق العاده ، اولین نسخه اندرویدی آن نیز به طور رسمی منتشر گردید و مفتخریم که در این مطلب از سایت یاس دانلود ، به عنوان یکی از اولین وب سایت های فارسی زبان آن را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. به کمک Prisma ، تصاویر شما بسیار فوق العاده تر از قبل به چشم خواهند آمد ! به کمک این اپلیکیشن می توانید تصاویر خود را در زمانی کوتاه به آثار هنری چشم گیری تبدیل نمایید.

Prisma به شما این امکان را می دهد که ظاهر تصاویر خود را به آثاری هنری و مشهور در سراسر دنیا تبدیل کنید. شما به کمک این نرم افزار می توانید فیلترها و الگوهایی را از آثار هنری مشهور نقاش معروف “پیکاسو” به تصاویر خود ببخشید و در زمانی کوتاه آنان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. نکته ای که پریسما را از سایر اپلیکیشن ها مجزا می کند ، عملکرد تحت وب آن است. این نرم افزار با دارا بودن حجمی بسیار پایین ، با عملکرد تحت اینترنت خود ، به شما این قابلیت را می دهد که تصاویر خود را با افکت های خارق العاده آن تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Prisma را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Prisma1 Prisma2 Prisma3 Prisma4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

Prisma افکت های مورد نظر شما را به صورت اینترنتی بر روی تصاویرتان اعمال می کند ، بنابراین توجه داشته باشید برای استفاده از این نرم افزار حتماً احتیاج به ارتباط اینترنتی دارید.

در صورت بروز مشکل ، از قندشکن استفاده نمایید !

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR