دانلود SecureAPlus 4.3 – نرم افزار آنتی ویروس ابری

دانلود SecureAPlus 4.3 - نرم افزار آنتی ویروس ابری

 

دانلود SecureAPlus

| نرم افزار آنتی ویروس ابری |

 

SecureAPlus 4.3 نام یک نرم افزار امنیتی جدید و فوق العاده است که دو رویکرد اساسی و بسیار عالی را برای محافظت از سیستم کامپیوتری شما در برابر انواع ویروس ها پیشنهاد می کند. این نرم افزار با ترکیب سیستم لیست سفید و آنتی ویروس ابری ، امنیتی مثال زدنی را در محیط سیستم عامل ویندوز برای شما به ارمغان می آورد. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که همچنان از عناوینی همچون نود 32 ، کسپراسکای ، اویرا و … برای محافظت از سیستم کامپیوتری تان استفاده می کنید ، پیشنهاد ما این است که برای یک بار هم که شده آنتی ویروس ابری SecureAPlus را امتحان کنید ! این آنتی ویروس قدرتمند ، بر خلاف آنتی ویروس های فعلی که تماماً نیاز به خرید لایسنزهای گران قیمت برای به روز رسانی مداوم هستند ، یک دیتابیس دائما به روز را برای شما محیا کرده است تا همواره آنتی ویروسی آپدیت شده و بسیار قدرتمند را برای حفاظت از سیستم کامپیوتری در برابر انواع ویروس ها ، کرم ها ، بدافزارها و … داشته باشید.

همچنان که شاهد پیشرفت انواع تکنولوژی ها و دانش های مرتبط با دنیای کامپیوتری هستیم ، ویروس ها ، تروجان ها و بدافزارها پیشرفته تری را نیز در این میان شاهد هستیم. تروجان هایی در میان سیستم های کامپیوتری زندگی می کنند که به سادگی قابل شناسایی نبوده و شاید هم اکنون شما در حال ماطلعه این مطلب هستید ، این تروجان در حال جاسوسی از فعالیت های شما باشد ! نسل جدید ویروس ها و بدافزارها ، به تنهایی می توانند آنتی ویروس شما را دور بزنند و از شناسایی شدن جلوگیری کنند. اما نرم افزار SecureAPlus ، با ترکیب قدرت انواع آنتی ویروس های شناخته شده ای همچون Emsisoft, Avira, Sophos, McAfee, Microsoft Security Essential, ESET, Bitdefender, AVG, Norman, Quick Heal, Total Defense, Clamwin و … ، امنیتی مثال زدنی را در محیط ویندوز به شما ارائه می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SecureAPlus را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SecureAPlus :

– قابلیت شناسایی انواع ویروس ها ، تروجان ها ، بدافزارها ، کرم ها ، تبلیغات مزاحم اینترنتی ، ابزار مخرب و …

– دارا بودن عملکرد مبتنی بر فضای ابری و دیتابیس قدرتمند و به روز با قابلیت شناسایی جدیدترین ابزارهای مضر برای سیستم

– عدم نیاز به به روز رسانی و آپدیت کردن پیاپی و عملکرد مبتنی بر فضای قدرتمند ابری

– تجمیع عملکرد انواع آنتی ویروس های محبوب و قدرتمندی همچون Emsisoft, Avira, Sophos, McAfee, Microsoft Security Essential, ESET, Bitdefender, AVG, Norman, Quick Heal, Total Defense, Clamwin و…

– نسل جدیدی از ابزارهای آنتی ویروس با دارا بودن قابلیت استفاده یک ساله ی رایگان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 204 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR