دانلود Swiftly Switch – Pro 2.3.0 – کارکرد آسان با گوشی های اندروید با یک دست

دانلود Swiftly Switch – Pro 2.3.0 - کارکرد آسان با گوشی های اندروید با یک دست

 

دانلود Swiftly Switch – Pro برای اندروید

| نرم افزار کارکرد آسان با گوشی های اندروید با یک دست |

 

Swiftly Switch – Pro 2.3.0 به شما این امکان را می دهد که امکانی فوق العاده را در حین کار با گوشی اندرویدی تان تجربه کنید. در ابتدای عرضه گوشی های هوشمند ، بسیاری از کمپانی های سازنده از جمله اپل ، معتقد بودند که سایز استاندارد یک دستگاه موبایل ، برای کارکردی مناسب با “یک دست” ، در بیشترین مقدار 4 اینچ است. اما علاقه بسیار فراوان کاربران به دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگ تر ، بسیاری از این کمپانی ها را به این سمت سوق داد… امروزه کمتر گوشی اندرویدی را می توان یافت که نمایشگر آن کمتر از 4 اینچ باشد ، از این رو کار کردن با این دستگاه ها بسیار سخت تر شده و نیازمند به کار گرفتن هر دو دست شماست. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با راه حلی برای این مشکل آشنا کنیم. به کمک این نرم افزار که در واقع یک مالتی تسکینگ حرفه ای و استاندارد است ، شما قادر هستید به انواع اپلیکیشن های مورد نظر خود ، تنها با یک انگشت دسترسی پیدا کنید.

بسته به ورژن اندروید اسمارت فون شخصی تان ، برای دسترسی به اپلیکیشن های در حال اجرا لازم است از دکمه های لمسی پایین صفحه دستگاه استفاده کنید ، برای رفتن به هوم اسکرین از دکمه میانی و برای بازگشت به صفحه قبل از دکمه Back که آن هم در پایین صفحه قرار دارد استفاده می کنید. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های وسیع در زمینه شخصی سازی حرکات و دستورات مورد نظر ، به شما این قابلیت را می دهد که از بخش کناری صفحه نمایش خود ، به اپلیکیشن های در حال اجرا دسترسی پیدا کرده و در میان آنان سوئیچ کنید ، علاوه بر این ها می توانید بسیاری از اقدامات نظیر خاموش و روشن کردن WiFi ، تنظیم نور صفحه نمایش ، رفتن به هوم اسکرین ، استفاده از دکمه Back برای بازگشت و … را نیز از همین بخش کناری و تنها با یک دست انجام دهید ! هم اکنون می توانید نرم افزار Swiftly Switch – Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Swiftly switch - Pro1 Swiftly switch - Pro2 Swiftly switch - Pro3 Swiftly switch - Pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7.24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR