دانلود بازی MOAI 4 Terra Incognita Collectors Edition برای PC

دانلود بازی MOAI 4 Terra Incognita Collectors Edition برای PC

 

دانلود بازی MOAI 4 Terra Incognita Collectors Edition برای کامپیوتر

| بازی استراتژیک کشف سرزمین های جدید |

 

MOAI 4 Terra Incognita Collectors Edition بازی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Toyman Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سفری ماجراجویانه را همراه با قهرمان داستانی بازی ، به Terra Incognita داشته باشید. قهرمان داستانی این بازی ، همراه با همسر خود در بسیاری از ماجراجوئی ها و مأموریت ها تلاش های فراوانی کرده اند ، اما این بار یک زمین لرزه بزرگ موجب شکل گرفتن جزیره های جدیدی می شود که ماجراجوئی جدیدی را برای آنان به همراه دارد.

همچنان که شما قهرمانان داستانی بازی را برای اکتشاف در این سزمین های ناشناخته هدایت می کنید ، با رویدادهای جادویی بسیار و دزدان دریایی و سرزمین هایی در زیر آب رو به رو می شوید. با استفاده از ابزار و منابعی که در اختیار دارید ، بر هر مانعی که در مسیرتان پدید می آید غلبه کرده و یک به یک آنان را پشت سر بگذارید.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MOAI 4 Terra Incognita Collectors Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MOAI 4 Terra Incognita Collectors Edition1 MOAI 4 Terra Incognita Collectors Edition2

 

MOAI 4 Terra Incognita Collectors Edition3 MOAI 4 Terra Incognita Collectors Edition4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: 1,4 GHz
Memory: 1500 MB RAM
Graphics: 256 MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 512 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 690 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR