دانلود KeeWeb 1.2.4 – نرم افزار تولید و مدیریت پسورد

دانلود KeeWeb 1.2.4 - نرم افزار تولید و مدیریت پسورد

 

دانلود KeeWeb

| نرم افزار تولید و مدیریت پسورد |

 

KeeWeb 1.2.4 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند ، به منظور تولید پسوردهایی پیچیده و قدرتمند و همچنین مدیریت رمزهای عبور شماست. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که با مشکل فراموش کردن پسوردهای خود در سرویس های گوناگونی نظیر دراپ باکس ، جیمیل ، یاهو ، فیسبوک و … رو به رو شوید؟ از انجا که جهت حفظ امنیت و حریم خصوصی تان در انواع این سرویس ها ، لازم است که رمز عبورهای کاملا متفاوت با یکدیگر را در هرکدام از این شبکه ها تعریف کنید ، احتمال فراموش کردن رمزهای تعریف شده نیز بسیار بالاست. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با معرفی روشی جهت جلوگیری از فراموشی پسوردها در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

KeeWeb نرم افزاری جدید و سازگار با KeePass با قابلیت های مشابه با آن می باشد. در واقع نرم افزار KeeWeb ، نام اپلیکیشن دسکتاپ این سرویس تحت وب می باشد که در محیطی زیبا ، به شما امکان تولید رمزهایی پیچیده و قدرتمند را می دهد. از این رو شما می توانید رمز عبور مربوط به بسیاری از سرویس ها و اکانت های خود را در این نرم افزار وارد کنید و تنها با وارد کردن یک پسورد ورود به محیط نرم افزار KeeWeb ، به تمامی رمزهای عبور خود دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار KeeWeb را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار KeeWeb :

– محیط کاربری زیبا و لذت بخش در انواع سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس

– دارا بودن کارکردی بسیار مناسب همانند سرویس تحت وب

– دارا بودن قابلیت دسترسی آفلاین

– امکان تولید پسوردهای قدرتمند و غیرقابل هک و کرک

– پشتیبانی از Drag&Drop

– محیطی امن برای نگهداری پسوردها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR