دانلود AVS Disc Creator 5.2.6.540 – رایت دیسک های CD/DVD/Blu-ray

دانلود AVS Disc Creator 5.2.6.540 - رایت دیسک های CD/DVD/Blu-ray

 

دانلود AVS Disc Creator

| نرم افزار رایت دیسک های CD/DVD/Blu-ray |

 

AVS Disc Creator 5.2.6.540 نرم افزاری جدید و قدرتمند ، در زمینه رایت انواع دیسک های CD و DVD است. در سال های گذشته ، رایت کردن دیسک های مختلف برای پخش در سیستم های صوتی اتومبیل ، ضبط صوت ها و … ، منحصر به نرم افزار نرو بود. امروزه نرم افزارهای بسیاری برای رایت دیسک ها عرضه شده اند که AVS Disc Creator نیز یکی از قدرتمندترین های آنان است. این نرم افزار از انواع دیسک های CD و DVD با تکنولوژی های CD-R/RW, CD-RW High Speed, DVD+/-R, DVD+/-RW, DVD-RAM, Double/Dual Layer DVD و … پشتیبانی کامل دارد ؛ علاوه بر این ها اگر شما تمایل به رایت دیسک های بلوری دارید ، این نرم افزار از تکنولوژی های دیسک های بلوری همچون BD-R, BD-RE و BD DoubleLayer-R, BD DoubleLayer-RE و … نیز پشتیبانی کامل دارد.

نرم افزاری که در پیش روی شماست ، به شما این امکان را می دهد انواع دیسک های CD/DVD/BD را به سادگی بر روی دیسک های مربوط به آنان رایت نمایید. به کمک این برنامه می توانید دیسک های مورد نظرتان را در رایترهایی با تکنولوژی های IDE, SATA, SCSI, USB رایت کنید. جزئیات بیشتر پیرامون قابلیت های این نرم افزار را می توانید در ادامه مطلب مطالعه فرمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار AVS Disc Creator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AVS Disc Creator :

– امکان رایت فایل های ویدیویی ، فیلم های خانوادگی و … بر روی دیسک های DVD/Blu-ray جهت پخش در پلیرهای DVD/BD

– امکان رایت آسان داده ها در انواع دیسک های CD, DVD, Blu-ray

– امکان رایت دیسک صوتی

– امکان کپی کردن دیسک های CD/DVD/Blu-ray

– امکان رایت دیسک های بوتیبل

– پشتیبانی از دیسک ها و فرمت های مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR