دانلود ByteFence Anti-Malware 2.1.8.0 – نرم افزار حفظ امنیت سیستم

دانلود ByteFence Anti-Malware 2.1.8.0 - نرم افزار حفظ امنیت سیستم

 

دانلود ByteFence Anti-Malware

| نرم افزار حفظ امنیت سیستم |

 

ByteFence Anti-Malware 2.1.8.0 نام نرم افزاری جدید ، کم حجم و قدرتمند ، به منظور حفظ امنیت سیستم در برابر حملات هکری ، تروجان ها ، حملات فیشینگ و به طور کلی ابزار مخربی است که امنیت سیستم شما را هدف قرار داده اند. بسیاری از این فعالیت های مخرب و مضر و بسیار خطرناک ، در قالب فایل هایی مخفی در پس زمینه سیستم های کامپیوتری اجرا شده و فعالیت های خود را به صورت مخفیانه انجام می دهند. از این رو ممکن است بسیاری از کاربران ، حتی از این خطر نیز بی اطلاع باشند ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید بسیاری از این خطرات را از بین ببرید.

نسخه کاملا نامحدود و حرفه ای این نرم افزار که در اینجا برای شما کاربران گرامی آماده شده است ، به شما این قابلیت را می دهد که از سیستم کامپیوتری خود در برابر انواع حملات هکری ، فایل های مخرب ، ابزارهای جاسوسی و … محافظت کنید و جلوی هرگونه فعالیت مشکوک و خطرناک را بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ByteFence Anti-Malware را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ByteFence Anti-Malware :

– دارا بودن قابلیت اسکن عمیق تمامی حافظه های ذخیره سازی متصل به سیستم

– جلوگیری از فعالیت های خطرناک و مضر در پس زمینه ویندوز

– از بین بردن فایل های مشکوک ، تبلیغات مخرب ، فایل های مضر و …

– محافظت از سیستم در برابر انواع ویروس ها ، کرم ها و تروجان ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR