دانلود QuickPCOptimizer 3.2.0 – نرم افزار بهینه سازی سریع سیستم

دانلود QuickPCOptimizer 3.2.0 - نرم افزار بهینه سازی سریع سیستم

 

دانلود QuickPCOptimizer

| نرم افزار بهینه سازی سریع سیستم |

 

QuickPCOptimizer 3.2.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند ، به منظور اسکن رجیستری ویندوز ، تعمیر خطاها و افزایش بهره وری کلی فعالیت های مختلف کامپیوتر شماست. این نرم افزار با بهره گیری از یک تکنولوژی پیشرفته و عمیق در اسکن انواع کلیدهای رجیستری ، تنظیمات مخفی ویندوز و … ، به شما این امکان را می دهد که تمامی خطاهای موجود در سیستم عامل خود را با چند کلیک ساده تعمیر و رفع کنید. موتور دیفراگمنت قدرتمند این نرم افزار ، دسترسی ساده تر و سریع تری را به قسمت های مختلف ویندوز برای شما فراهم می کند و بخش های نا منظم را به درستی در هارد دیسک به طور یکنواخت پخش می کند.

زمانی که شما ویندوز جدیدی را بر روی سیستم کامپیوتری خود نصب می کنید ، معمولاً پس از گذشت مدتی کوتاه و به دلایلی همچون نصب و حذف اپلیکیشن ها ، استفاده مداوم از اپلیکیشن های مختلف و تغییرات آنان در رجیستری و بسیاری دیگر از عوامیل مشابه با این ها ، سرعت عملکرد فعالیت های مختلف در ویندوز کاهش می یابد. نرم افزار QuickPCOptimizer به شما این امکان را می دهد که بازدهی سیستم کامپیوتری خود را در زمانی کوتاه مجدداً به حالت اولیه بازگردانید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار QuickPCOptimizer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار QuickPCOptimizer :

– دارا بودن ابزار و موتور حرفه ای و قدرتمند در زمینه اسکن کامل سیستم کامپیوتری

– دارا بودن تکنولوژی فشرده سازی و بهینه سازی سریع

– سادگی در استفاده و متناسب با نیاز هرنوع از کاربران

– دارا بودن مجموعه ابزار کاربردی برای بهینه سازی سیستم

– دارا بودن ابزار دیفراگمنت هارد دیسک

– امکان تعمیر کلید های معیوب رجیستری ، پاک سازی فایل های زائد و افزایش سرعت کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR