دانلود Hardware Identify 2.1.0 – نمایش اطلاعات سخت افزاری

دانلود Hardware Identify 2.1.0 - نمایش اطلاعات سخت افزاری

 

دانلود Hardware Identify

| نمایش اطلاعات سخت افزاری |

 

Hardware Identify 2.1.0 نرم افزاری جدید به منظور نمایش مشخصات سخت افزارهای لپ تاپ و کامپیوترهای دسکتاپ است. بارها پیش آمده که ویندوز را بر روی کامپیوتر نصب کرده باشیم ، اما درایورهای آن را در قالب دیسک هایی که همراه با سخت افزارها ارائه می شوند ، گم کرده و یا به هر دلیلی به آنان دسترسی نداشته باشیم. در چنین شرایطی لازم است که شما اطلاعاتی دقیق از سخت افزارهای کامیپوترتان کسب کرده و به کمک آنان ، اقدام به دانلود درایوهای آنان کنید. یکی از راه حل ها استفاده از Device Manager و روش ساده تر استفاده از نرم افزاری است که در اینجا برای شما عزیزان تدارک دیده ایم.

Hardware Identify قادر است ضمن یک اسکن کامل و دقیق از تمامی کامپوننت های سخت افزاری ، اطلاعات دقیقی از آنان را شناسایی و خدمت شما ارائه دهد. شاید تصور کنید برای شناسایی این سخت افزارها به کمک یک نرم افزار ، نیازمند نصب بودن درایورهای مربوطه باشد ، اما باید بگوئیم نرم افزار Hardware Identify بدون نیاز به نصب بودن درایورها ، به شما این امکان را می دهد که ضمن شناسایی دقیق قطعات سخت افزاری سیستم ، اقدام به دانلود درایورهای صحیح آنان کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Hardware Identify را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hardware Identify :

– تشخیص مشخصات سخت افزارهای مختلف

– سازگاری با انواع مدل های مادربرد ، کارت صدا ، کارت شبکه ، وای فای ، بلوتوث و …

– امکان کپی کردن اطلاعات و استفاده از آن برای جستجو در موتورهای جستجوگر اینترنتی

– امکان تشخیص درایورهای مورد نیاز برای سخت افزارها

– ساده ترین روش برای مشاهده اطلاعاتی همچون شرکت سازنده ، مدل ساخت و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR