آموزش بازی پوکمون گو – راهنمای کامل بازی Pokemon Go

آموزش بازی پوکمون گو - راهنمای کامل بازی Pokemon Go

 

آموزش بازی پوکمون گو

| راهنمای کامل با بازی Pokemon Go |

 

سرانجام پوکمون گو اینجاست ! بعد از کمی تأخیر ، هفته گذشته سرانجام پس از مدت ها انتظار پوکمون گو عرضه شد و در کوتاه ترین زمان در تاریخ بازی های اندروید ، به محبوب ترین تبدیل شد ! از این جملات به سادگی عبور نکنید ! چیزی که مطالعه می کنید حقیقت است ؛ پوکمون گو موفق ترین بازی در طول تاریخ دنیای اندروید iOS است. اگر شما نیز از طرفداران کارتون نوستالوژیک و بسیار جذاب دیجیمون بوده باشید ، احتمالا با پوکمون آشنایی دارید ؛ همان کاراکتر زرد رنگ دوست داشتنی که در این کارتون خاطره انگیز ، یکی از دیجیمون ها بود.

پوکمون گو ، تنها با وجود اینکه یک هفته از آغاز عرضه آن در Google Play می گذرد ، به رتبه اول بازی های این مارکت صعود کرده است ، چنین رکوردی تاکنون بی سابقه بوده است ! با توجه به آنکه پوکمون گو را می توان یک بمب بزرگ در دنیای بازی های دیجیتالی به شمار آورد ، تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن ، یک معرفی و آشنایی کامل و همچنین آموزش قدم به قدم را برای شما دوست داران پوکمون گو تدارک ببینیم تا هرچه سریع تر شما نیز به جمع میلیون ها پلیر این بازی بپیوندید ! هم اکنون شما را در دعوت می کنیم برای مطالعه راهنمای جامع و کامل بازی Pokemon Go ، به ادامه مطلب سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

چگونه شروع کنیم؟

 

اول از همه شما به بازی Pokemon Go نیاز دارید ، هم اکنون جدیدترین نسخه آن را با لینک مستقیم برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید آن را از این لینک دانلود و بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی تان نصب کنید.

سازندگان پوکمون گو سعی بر آن دارند تا نقشه تمامی کشورهای جهان را در این بازی اضافه کنند و با آپدیت های آن ، هربار قابلیت های جدیدی را به آن بیفزایند. به عنوان مثال زادگاه کاراکترهای دیجیمون یا پوکمون را می توان کشور ژاپن به شمار آورد ، از این رو پیش بینی شده است با اضافه شدن ژاپن به این لیست ، جهشی چند میلیونی را در طرفداران و پلیرهای آن شاهد خواهیم بود.

پس از ورود و آغاز بازی و معرفی های اولیه ، شما می توانید بازی را با انتخاب از میان سه پوکمون شناخته شده با نام های Charmander, Squirtle و یا Bulbasaur آغاز کنید. بعد از این ها ، تقریبا شما می بایست بازی را با طرح و استراتژی خود دنبال کنید. به طور کلی 3 فعالیت عمده در این بازی می توانید انجام دهید : گرفتن پوکمون هاملاقات با پوک استاپ هاباشگاه های GYM

 

گرفتن پوکمون ها

 

گرفتن پوکمون ها درست همانطور هستند که شما توقع دارید باشند ! پوکمون گو را در درون اسمارت فون خود در حالت اجرا قرار دهید و شروع به قدم زدن کنید ، نکته مهم در این بخش این است که شما می بایست قدم زدن را در فضایی باز امتحان کنید تا GPS دستگاه ، مکان فعلی شما را تشخیص دهد و با استفاده از دوربین دستگاه ، فضای اطراف را در درون اسمارت فون مشاهده کنید. توجه داشته باشید که قدم زدن را در خیابان ، نقاط مختلف شهر و یا حتی برخی مغازه ها نیز ادامه خواهید داد ! تا جایی که در روزهای گذشته ، برخی پلیرها مسیرشان را تا ایستگاه های پلیس نیز ادامه می دادند تا بتوانند به آیتم های این بازی دست پیدا کنند ، از سویی دیگر پلیس اعلام کرد برای بازی پوکمون گو به این محل وارد نشوید !

با فرض اینکه شما همچنان در حال قدم زدن در سطح شهر هستید ، در صورتی که یک پوکمون در نزدیکی شما باشد ، دستگاه شما شروع به ویبره زدن می کند. بر روی پوکمون در نقشه تاچ کنید ، اکنون به اینترفیس مربوط به گرفتن پوکمون هدایت می شوید. رنگ حلقه ای که در این قسمت به نمایش در می آید نشان دهنده این است که گرفتن پوکمون ها تا چه اندازه می تواند ساده باشد. رنگ سبز نشان دهنده این است که گرفتن این پوکمون به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر است. رنگ زرد نشان دهنده این مقدار به صورت متوسط و رنگ قرمز بیانگر این است که گرفتن این پوکمون از همه سخت تر است !

 

Pokemon1

 

پوکمون ها در سطوح مختلف CP پیدا می شوند ، هرچه این مقدار بیشتر باشد نشان دهنده قدرت بالاتر پوکمون مورد نظر می باشد. شما می توانید برای افزایش مقدار CP هر پوکمون ، تعداد بیشتری از همان نوع پوکمون را بگیرید. این بدان معناست که برای افزایش CP پوکمون از نوع Zubat ، لازم است تعداد بیشتری از آن را بگیرید. راه دیگر برای افزایش CP ، به دنیا آوردن پوکمون مربوطه از تخم مرغ هایی است که از پوک استاپ ها کسب می کنید. شما با قدم زدن به بخش های مختلف ، پوکمون های مختلفی را می توانید دریافت کنید.

برای گرفتن یک پوکمون ، لازم است به سمت او Poké Ball پرتاب کنید. این توپ ها که در ابتدای بازی تعداد 50 عدد در اختیار شماست ، شما را در گرفتن پوکمون ها یاری می کنند. انگشت خود را بر روی Poké Ball گذاشته و به سمت پوکمون پرتاب کنید. زمانی که انگشت خود را بر روی توپ قرار می دهید دایره شروع به چرخش می کند ، هرچه مقدار آن بزرگ تر باشد شانس برای دریافت پوکمون نیز بیشتر خواهد بود. (نکته : برای سادگی در دریافت پوکمون ها باید بگوئیم که در سطوح بالاتر Poké Balls ، شانس بیشتری را برای دریافت پوکمون ها به شما می دهند.)

البته توجه داشته باشید با انتخاب دکمه ای که در تصویر زیر مشخص شده است می توانید از یک پوکمون دوری کنید ! (مناسب برای زمان هایی که حس می کنید در حال هدر دادن پوک بال ها برای یک پوکمون با سطح پایین هستید)

 

Pokemon2

 

آب نبات ها؟ آب نبات ها مفهومی برای قدرتمند ساختن پوکمون ها هستند که می توانند CP پوکمون شما را افزایش دهند. شما آب نبات ها را با 1) گرفتن پوکمون ها 2) ارسال پوکمون ها به پرفسور Willow و 3) با به دنیا آوردن یک پوکمون از تخم مرغ هایی که از پوک استاپ ها کسب می کنید به دست می آورید. هر آب نبات مخصوص یک نوع خاص از پوکمون ها می باشد که امکان استفاده از آن برای افزایش CP یک نوع دیگر از پوکمون ها وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که شما CP هر پوکمون را با مشاهده پروفایل آن پوکمون می توانید ببینید. مقدار CP به نوع پوکمون وابسته است ، از این رو نمی توان مقدار ماکزیمم دقیقی برای همه ی آنان تعریف کرد.

 

ملاقات با پوک استاپ ها

 

پوک استاپ ها نشانگرهای مهمی بر روی نقشه هستند. ملاقات با پوک استاپ ها ، روش اصلی دریافت آیتم های موجود در بازی است. پوک استاپ ها با آیکون های آبی رنگی در بازی مشخص می شوند. اگر در محل فعلی تان هیچ پوک استاپی مشاهده نمی کنید نگران نباشید ! ایده ی شرکت نینتندو در همین نکته نهفته است ! شما برای ملاقات با پوک استاپ ها می توانید از محل های دیگری نیز بازدید کنید و در سطح شهر قدم بزنید ! زمانی که شما به اندازه کافی به یک پوک استاپ نزدیک شدید ، آیکون مربوط به نقشه به آیکون یک پوک بال در حال چرخش تبدیل می شود. اکنون با انتخاب این پوک بال ، می توانید به آیتم های پوک استاپ مربوطه دسترسی پیدا کنید. از جمله آیتم های موجود در این بازی می توان به تخم مرغ ها ، تخم مرغ شانسی ، معجون و بسیاری دیگر اشاره کرد. البته برخی از آیتم ها نیز با شرکت در نبردهای GYM و یا خرید به کمک پوک کوین امکان پذیر هستند.

 

Pokemon3

 

چگونه لول کاراکتر را ارتقا دهیم؟

 

شما با انجام هر فعالیتی در این بازی تجربه کسب کرده و لول خود را افزایش می دهید. گرفتن پوکمون ها ، مبارزه در یک GYM ، ملاقات با پوک استاپ ها و … موجب افزایش لول شما می شوند. هربار که به لول جدیدی دست پیدا کنید یک جایزه نیز دریافت می کنید. علاوه بر این ها ، زمانی که شما به لول 5 دست پیدا کنید ، می توانید به انتخاب خودتان به یکی از 3 تیم رنگی ملحق شوید. قرمز برای تیم Valor ، زرد برای تیم Instinct و آبی برای تیم Mystic. در ادامه می بایست با سایر گروه ها به جنگ بپردازید.

 

Pokemon4

 

باشگاه های GYM

 

GYM ها مکان هایی در دنیای واقعی هستند که در آن بازی به عنوان محل نبرد تعریف گشته و شما با مراجعه به این مکان ها می توانید در آنان شرکت کنید. به عنوان مثال بنا بر گفته های کاربران ایرانی ، تئاتر شهر تهران یکی از این نقاط است ! با شرکت در این GYM ها می توانید پوکمون خود را برای مبارزه با سایر اعضای تیم آموزش دهید. همانطور که از نام این قسمت بر می آید ، شما با یک باشگاه طرف هستید !

یک تیم چیست و چرا باید به یک تیم ملحق شویم؟ زمانی که شما به لول 5 برسید ، از شما درخواست می شود به یک تیم وارد شوید. همانطور که پیش تر گفته شد شما می توانید به انتخاب خودتان به یکی از 3 انجمن رنگی ملحق شوید. قرمز برای تیم Valor ، زرد برای تیم Instinct و آبی برای تیم Mystic. شما در باشگاهی که به عضویت آن در آمده اید ، پوکمون خود را برای نبرد آماده می سازید و به نبرد با سایر باشگاه های موجود در شهر می پردازید. با این کار می توانید باشگاه آنان را نیز به تصاحب خود درآورید. علاوه بر آنکه شما پوکمون خود را در یک باشگاه آموزش می دهید ، می بایست از این باشگاه در برابر دیگران نیز محافظت کنید.

پرتسیژ هر GYM چیست؟ قدرت هر باشگاه GYM با مقدار پرستیژ آن تعیین می شود. مقدار پرستیژ بالا برای یک GYM نشان دهنده این است که تسخیر آن کار آسانی نخواهد بود. هر بار که اعضای یک باشگاه بتوانند اعضای سایر باشگاه ها را در یک نبرد شکست دهند ، پرستیژ باشگاه آنان افزایش پیدا می کند و بالعکس هربار که کاربران یک GYM در نبردی بازنده باشند ، پرستیژ باشگاه آنان نیز کاهش پیدا خواهد کرد. اگر پرستیژ یک GYM به 0 برسد ، باشگاه باز شده و هر تیمی می تواند آن را مجدداً به دست آورد. از این رو اگر هریک از اعضای یک باشگاه ، پوکمون خو درا به خوبی در GYM آموزش و تربیت کنند ، میتوانند با پیروزی در نبردها ، مقدار پرستیژ خود را افزایش دهند. یک GYM با پرستیژ 6 ، تعداد 6 پوکمون مدافع و یک GYM با پرستیز 10 ، تعداد 10 پوکمون مدافع دارد.

 

چگونه در نبردها شرکت کنیم؟

 

به یک باشگاه بروید ، بر روی آن تاچ کنید و دکمه نبرد را از بخش پایین سمت راست انتخاب کنید. شما تعداد 6 عدد از پوکمون های خود را مشاهده می کنید. اکنون شما می توانید پوکمون دلخواه خود را برای مبارزه انتخاب کنید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که همیشه لازم نیست در نبردها از قوی ترین پوکمون استفاده کنید ! برخی از پوکمون ها برتری هایی نسبت به دیگران دارند. مشخصات کامل آنان را در این لینک مشاهده کنید. در نبردها ، پوکمون ها یک به یک در رو به روی هم قرار می گیرند و می توانند با یکدیگر مبارزه کنند. توجه داشته باشید که در جریان این نبردها شما می توانید از 3 نوع ضربه استفاده کنید. ضربه زدن بر روی کاراکتر پوکمون حریف که سطح پایینی از ضربه را وارد می کند ، سوایپ کردن چپ و راست که این دو روش باعث افزایش قدرت اصلی شما می شوند. در واقع با اجرای این فنون اولیه می توانید نوارهای قدرت نهایی خود را که با رنگ آبی زیر نام پوکمون شما نشان داده می شود به بالاترین حد خود برسانید و در آخر با تاچ کردن طولانی بر روی پوکمون حریف ، قدرت نهایی پوکمون خود را به اجرا بگذارید !

 

Pokemon5

 

چه آیتم هایی در طول این بازی می توان به دست آورد؟

 

Pokéball / Great Ball / Ultra Ball – سه نوع مختلف از پوک بال ها هستند. پوک بال نوع اول که در ابتدای بازی 50 عدد از آن در اختیار شماست ، نسخه ی ساده این توپ ها برای دریافت پوکمون ها است. Great Ball ها را می توانید با رسیدن به لول 12 به دست آورید و Ultra Ball را با رسیدن به لول 20 – هر سه این ها را می توان با رسیدن به لول های مورد نیازشان در پوک استاپ ها به دست آورید.

 

pokeballs

 

Eggs – تخم مرغ هایی که پلیر می تواند با پیومدن مسیر مشخصی ، از آنان پوکمون بگیرد. مسیرهایی بین 2 تا 10 کیلومتر (قابل پیمایش در حین رانندگی با خودرو)

 

pokemon-egg

 

Potion / Super Potion / Hyper Potion – سه نوع معجون مختلف برای سلامتی بیشتر در طول نبردهای شماست.

 

Potion

 

Revives – به دست آوردن هوشیاری مجدد پوکمون شما بعد از شکست در یک نبرد.

 

Revives

 

Lucky Egg – تخم مرغ شانسی هایی که تجربه و کسب امتیاز شما را برای نیم ساعت آینده به میزان 2 برابر نسبت به حالت معمول محاسبه خواهد کرد.

 

lucky-eggs

 

Razz Berries – توت های راز برای جلوگیری از فراری شدن پوکمون ها که در لول 8 به بعد باز می شوند.

 

Razz Berries

 

Egg Incubator – دستگاه پرورش تخم مرغ ها که در ابتدای بازی یک عدد از آن به صورت رایگان و استفاده نامحدود در اختیارتان قرار میگیرد.

 

egg-incubator

 

Lure Module – آیتمی است که توانایی شما را برای پیدا کردن پوکمون ها در محیط اطراف تا 30 دقیقه آینده 2 برابر می کند.

 

lure-module

 

Incense- آیتمی برای جذب ساده تر پوکمون های وحشی که تا نیم ساعت پس از استفاده اعتبار دارند.

 

incense

 

Pokemon Storage – ذخیره سازی 250 پوکمون و 9 تخم مرغ

 

pokemon-storage

 

Bag Upgrade – کیف آپگرید برای نگهداری آیتم های شما در طول سفرهای بازی پوکمون گو (دارا بودن 350 اسلات آزاد)

 

bag-upgrade

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  بازی به صورت آنلاین می باشد.

–  بازی نیاز به اندروید 4.4 و بالاتر دارد.

–  بازی کاملا رایگان بوده و دارای آیتم هایی با پرداخت درون برنامه ای می باشد.

–  برای اجرای بازی به حداقل 2 گیگابایت فضای خالی رم نیاز دارید.

–  برای اجرا بازی باید گوشی شما قابلیت GPS را داشته باشد.

–  بازی با پردازنده های Intel Atom سازگار نمی باشد.

–  این بازی برای گوشی های اندرویدی ساخته شده است اما برای اجرای بر روی تبلت ها تضمینی ندارد.

–  برای اجرای بازی نیاز به اکانت گوگل پلی دارید.

 

 

مشخصات
  • فرمت : APK - اندروید 4.4 و بالاتر
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR