دانلود بازی Pokemon GO 0.159.2 – پوکمون گو برای اندروید

دانلود بازی Pokemon GO پوکمون گو برای اندروید

 

دانلود بازی Pokemon GO برای اندروید

| بازی پوکمون گو برای اندروید |

دانلود بازی Pokemon GO پوکمون گو برای اندروید

 

Pokemon GO 0.159.2 پوکمون گو یکی از محبوب ترین عناوین سال جاری ، مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. بازی پوکمون گو ، با مدت زمان کمی که از عرضه آن می گذرد ، موفقیت فوق العاده ای را در استورهای آیتونز و گوگل پلی کسب کرده است. بدون شک می توان آن را یک عنوان مثال زدنی و بسیار محبوب در پلت فرم های رایج امروزی به شمار آورد ، کاراکترهای محبوب و شناخته شده ای همچون Venusaur, Charizard, Blastoise, Pikachu و سایر پوکمون ها در زمین کشف شده اند. پوکمون ها در جای جای کره زمین پخش شده اند و اکنون این وظیفه شماست تا آنان را گرد هم جمع کنید و در این ماجراجوئی فوق العاده شرکت کنید. پوکمون گو ، به محبوب ترین بازی تاریخ در سراسر ایالات متحده آمریکا تبدیل گشته است ! این موفقیت ها بی دلیل نیست ! خودتان را برای یک عنوان بی نظیر با بهره گیری از تکنولوژی جدید واقعیت مجازی آماده کنید !

در این بازی ، شما باید تحرک داشته باشید ! واقعیت مجازی به دنیای واقعی آورده شده تا یک بازی اندرویدی نیز شما را به تحرک و حرکت در جهات مختلف دعوت نماید. پوکمون ها در سراسر منطقه بازی پخش شده اند ، اکنون این وظیفه شماست که آنان را جمع آوری کرده و آموزش دهید. با حرکت به جهات مختلف ، پوکمون گو از دوربین دستگاه شما استفاده می نماید و با یک هشدار لرزشی هیجان آور ، شما را از نزدیک شدن به پوکمون ها مطلع می سازد. از امکانات جالب این بازی می توان به مبارزه های چالش بر انگیز و امکان خرید و فروش پوکمون ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Pokemon GO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

پوکمون گو از سنسورهای سخت افزاری دستگاه اندرویدی شما استفاده کرده و امکان آموزش و تربیت کاراکترهای گوناگون و دوست داشتنی دنیای پوکمون را در اختیارتان قرار می دهد. تنها چند روز از عرضه پوکمون گو می گذرد ، با این وجود پیش بینی شده است که این بازی به زودی رکورد تاریخ تمامی بازی های رایانه ای را خواهد شکست ، چرا که در همین مدت زمان کوتاه ، Pokemon GO موفق شده است رکورد بازی کندی کراش را در ایالت متحده در هم بشکند ! هیچ بازی دیگری جلو دار پوکمون گو نیست و این پیشرفت بی وقفه را می توان به نوآوری های بی سابقه ی سازندگان این بازی نسبت داد ، خلاقیتی که در گیم پلی این بازی به کار رفته در نوع خود بی سابقه است و نمی توان برای نحوه بازی در آن مثالی را ذکر کرد ، تنها با نصب و آغاز اولین بازی می توانید هیجان را در آن درک و لمس کنید !

 

پوکمون گو در دنیای واقعی قابل بازی کردن است ، شاید در اولین نگاه درک این جمله برایتان سخت باشد ، اما این بازی را می توان یک تحول اساسی در تمامی بازی ها به شمار آورد. چرا که این بازی با بهره گیری از سنسور GPS و دوربین دستگاه هوشمند شما ، محیط اطراف را شناسایی کرده و شما را وارد دنیای هیجان انگیز خود می کند. گویی که پوکمون ها و آیتم های مختلف بازی در دنیای اطراف شما قرار گرفته اند ، تا آنجا که شما برای بازی کردن پوکمون گو به شهر رفته و به نا کجا آباد قدم خواهید زد !

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pokemon GO1 Pokemon GO2 Pokemon GO3 Pokemon GO4

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  بازی به صورت آنلاین می باشد.

–  بازی نیاز به اندروید 4.4 و بالاتر دارد.

–  بازی کاملا رایگان بوده و دارای آیتم هایی با پرداخت درون برنامه ای می باشد.

–  برای اجرای بازی به حداقل 2 گیگابایت فضای خالی رم نیاز دارید.

–  برای اجرا بازی باید گوشی شما قابلیت GPS را داشته باشد.

–  بازی با پردازنده های Intel Atom سازگار نمی باشد.

–  این بازی برای گوشی های اندرویدی ساخته شده است اما برای اجرای بر روی تبلت ها تضمینی ندارد.

–  برای اجرای بازی نیاز به اکانت گوگل پلی دارید.

–  برای اجرای بازی نیاز به شیلتر شکن دارید.

 

 

مشخصات
  • فرمت : APK - اندروید 4.4 و بالاتر
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR