دانلود TagScanner 6.0.34 + Portable – مدیریت و ویرایش تگ فایل های صوتی

دانلود TagScanner 6.0.14 + Portable - مدیریت و ویرایش تگ فایل های صوتی

 

دانلود TagScanner

| نرم افزار مدیریت و ویرایش تگ فایل های صوتی |

 

TagScanner 6.0.34 + Portable نرم افزاری جدید به منظور مدیریت مجموعه موسیقی و تگ های فایل های صوتی شماست. احتمالا برای شما هم پیش آمده که با انتقال یک فایل موسیقی در گوشی موبایل یا تبلت های خود ، زمانی طولانی را به پیدا کردن آن اختصاص دهید ! چرا که در موزیک پلیر دستگاه های قابل حمل ، معمولاً قسمت Title به جای نام فایل MP3 فایل های موسیقی نمایش داده می شود. از این رو احتمالا عبارت Unknown را بارها و بارها مشاهده کرده اید ! در صورتی که در این قسمت برای یک فایل موسیقی عبارتی تعریف نشود ، شما با عبارت گفته شده رو به رو می شوید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم ، به شما این امکان را می دهد که کنترلی کامل را بر روی تگ های فایل های صوتی تان داشته باشید.

توسط این نرم افزار شما می توانید تگ فایل های صوتی را با امکاناتی وسیع ویرایش کرده و آنان را شخصی سازی کنید ، تبلیغات موجود بر روی فایل های موسیقی را حذف کرده و عباراتی صحیح را در قسمت هنرمند ، نام آلبوم و … درج کنید. علاوه بر این ها به کمک این نرم افزار می توانید نام فایل ها را بر اساس اطلاعات وارد شده در تگ ها تغییر دهید ، اطلاعات تگ ها را از نام فایل تنظیم کنید و به طور کلی کنترلی کامل و مثال زدنی را بر روی تگ های فایل های صوتی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TagScanner را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TagScanner :

– تغییر نام فایل ها بر اساس اطلاعات وارد شده در تگ ها

– دارا بودن ویرایشگر تگ چندگانه و قدرتمند

– وارد کردن اطلاعات تگ ها از دیتابیس های آنلاین

– استفاده از نام فایل یا فولدر برای درج در اطلاعات تگ ها

– پشتیبانی کامل از Unicode

– پشتیبانی از انواع فرمت های MP3, OGG, Musepack, Monkey’s Audio, FLAC, AAC, OptimFROG, SPEEX, WavePack, TrueAudio, WMA, MP4

– تهیه خروجی از پلی لیست ها در فرمت های HTML, Excel و CSV

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR