دانلود بازی Fossil Echo برای PC

دانلود بازی Fossil Echo برای PC

 

دانلود بازی Fossil Echo برای کامپیوتر

| بازی فسیل اکو |

 

Fossil Echo بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Awaceb ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Fossil Echo یک بازی ماجرایی و پلتفرمر با گرافیک 2 بعدی در محیط هایی جذاب و سرگرم کننده است. یک جهان خارق العاده ، یک محور داستانی جذاب و سراسر پر هیجان ، شما را در طول این مسیر یاری می کند. فسیل اکو ، داستان یک پسرک جوانی است که ماجراجوئی خود را برای بالا رفتن از یک برج غول پیکر در وسط دریا شرح می دهد. اینکه او چرا و چگونه تصمیم به این کار میگیرد را در طول داستان بازی و فلش بک های آن متوجه خواهید شد.

در بازی فسیل اکو ، مسئله زمان بندی برای واکنش ها بسیار مهم به شمار می آید. شما در هر بار عدم موفقیت ، میت وانید تلاش خود را مجدداً از سر گرفته و این بار دوباره برای موفقیت تلاش کنید. محیط این بازی با انیمیشن های رنگارنگ و در جهان هایی زیبا به شکل هنری به تصویر کشیده شده سات ، گویی که یک نقاش آنان را بر روی بوم نقاشی پیاده کرده باشد. جنگل های سر سبز ، سرزمین های پوشیده از برف و بسیاری دیگر از نقاط ، از جمله مناظر چشم گیر این بازی به شمار می آیند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Fossil Echo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fossil Echo1 Fossil Echo2

 

Fossil Echo3 Fossil Echo4

 

Fossil Echo5 Fossil Echo6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10
Processor: Intel Core 2 Duo 2GHz or Higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB Video Memory
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1500 MB Available Space
Sound Card: Required

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7/8/8.1/10
Processor: Core i3 2GHz or Higher
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 1 GB Video Memory
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1500 MB Available Space
Sound Card: Required

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.58 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR