دانلود Laughingbird Software The Logo Creator 7.2.9 – طراحی لوگو

دانلود Laughingbird Software The Logo Creator 7.0 - طراحی لوگو

 

دانلود Laughingbird Software The Logo Creator

| نرم افزار طراحی لوگو |

 

Laughingbird Software The Logo Creator 7.2.9 نرم افزاری جدید ، سریع و بسیار قدرتمند ، در زمینه طراحی لوگو و واترمارک است. به کمک این نرم افزار ، شما می توانید لوگو یا برند تجاری خود را در سریع ترین زمان ممکن طراحی کنید ، دیگر حتی نیازی به دانش تخصصی گرافیکی ندارید ! امروزه نرم افزارهای متعددی در زمینه طراحی لوگو عرضه گردیده است ، کاربران نیز می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ، لوگوهای مورد نظرشان را طراحی نمایند. این نرم افزار با دارا بودن قالب های از پیش آماده ی بسیار ، ساده ترین روش را برای طراحی لوگو و برند در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید کنترلی کامل بر روی پروژه طراحی خود داشته باشید ، دیگر هیچ نیازی به صرف زمان و انتظار برای پاسخ طراح و گرافیست ندارید ، چرا که همه کاره ی این پروژه خودتان هستید. شما می توانید سریعاً ایده های ذهنی تان را در قالب یک محیط گرافیکی پیاده سازی کنید ، هر آنچه که برای طراحی نیاز دارید در یک محل بریتان گردآوری شده است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، به نتیجه ای ایده آل دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Laughingbird Software The Logo Creator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Laughingbird Software The Logo Creator :

– دارا بودن بیش از 400 قالب رایگان و از پیش آماده شده برای کاربرد در طراحی لوگوهای اختصاصی شما

– امکان انتخاب و شخصی سازی رنگ ها ، فونت ها ، اشکال و …

– قابلیت Drag & Drop انواع المنت ها به محیط نرم افزار

– دارا بودن امکان استفاده از سایه ها ، بک گراند های مختلف ، افکت های گوناگون

– امکان وارد کردن تصاویر دلخواه به محیط نرم افزار

– دارا بودن قابلیت سازگاری با انواع نسخه های ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 265 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR