دانلود بازی Rolling Sky 3.4.5 – آسمان نورد برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Rolling Sky 1.2.0 - آسمان نورد برای اندروید

 

دانلود بازی Rolling Sky برای اندروید

| بازی آسمان نورد برای اندروید |

 

Rolling Sky 3.4.5 نام یک بازی جدید و شدیدا اعتیادآور و هیجان انگیز ، مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. وقتی صبحت از یک بازی قدرتمند می شود ، بسیاری ذهنشان را درگیر یک بازی فوق العاده گرافیکی با حجم دیتای بالای 1 گیگابایت می کنند ! اما حقیقتی که کمتر به آن توجه می شود این است که یک بازی لزوماً نباید حجیم و سنگین باشد ، گاهی اوقات یک بازی ساده و کم حجم نیز ، می تواند بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد. در این مطلب از سیت یاس دانلود ، با معرفی یکی از این بازی ها در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. آسمان نورد ، یک بازی جدیدی اندرویدی است که مرزهای سرعت و دقت عمل شما را به چالش وا می دارد و در لحظه لحظه ی این بازی ، شما را درگیر محتوای قدرتمند خود می کند. محیطی 3 بعدی و چالش برانگیز ، شما را در نقش کنترل یک توپ قرار می دهد که می بایست در اعماق آسمان ، آن را از انوع تله ها و پرتگاه های مختلف عبور دهید.

در این بازی شما برای عبور صحیح و سالم از انواع مسیرها برگزیده شده اید ، از این رو این مهارت شماست که مراحل بازی را پیش می برد. شما می توانید با حرکت به موقع به چپ و راست ، از افتادن توپ به پایین جلوگیری کرده و سعی داشته باشید در هر قسمت بهترین نمایش خود را نشان دهید. یک محیط 3 بعدی و فانتزی با رنگ های بسیار غنی ، مراحلی با عناصر جذاب همچون توده، کیهان، جنگل، برف، آتش و … از جمله ویژگی های این بازی جذاب به شمار می آیند. هم اکنون می توانید بازی Rolling Sky را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rolling Sky1 Rolling Sky2 Rolling Sky3 Rolling Sky4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR