دانلود Insofta 3D Text Commander 6.0 – طراحی متون 3 بعدی

دانلود Insofta 3D Text Commander 6.0 - طراحی متون 3 بعدی

 

دانلود Insofta 3D Text Commander

| نرم افزار طراحی متون 3 بعدی |

 

Insofta 3D Text Commander 6.0 قادر است هر تکه متن ساده و معمولی را به شعاری خیره کننده و 3 بعدی تبدیل کند. امروزه کاربرد متن های طراحی شده ی 3 بعدی ، در انواع بنرهای تجاری ، تبلیغاتی ، لوگوها و … است. اگر شما هم دوست دارید که با استفاده از یک نرم افزار مؤثر و کم حجم ، برند تجاری یا لوگوی انحاری تان را خودتان طراحی کنید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار Insofta 3D Text Commander است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با وارد کردن متون ساده ی خود ، آن را در قالب عبارات سه بعدی و برجسته تحویل بگیرید و از آن برای اهداف گوناگون خود استفاده کنید.

به کمک این نرم افزار شما می توانید متون دلخواه خود را در سریعاً به شکل یک لوگوی خیره کننده ی 3 بعدی در آورده و سپس در صفحات وب ، آگهی ها و یا … از آنان استفاده کنید. شما می توانید این گونه لوگوها را در رنگ ها و استایل های گوناگون و پیش فرض موجود در نرم افزار تهیه کنید و یا با وارد کردن تصویر دلخواهتان ، تصویر را در قالب این متن Mask کنید. ایجاد چنین متن های زیبا و فریبنده ای زمان زیادی نخواهد برد ، شما هم می توانید با چند کلیک ساده این کار را انجام دهید ! هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Insofta 3D Text Commander را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Insofta 3D Text Commander :

– جلب توجه مخاطبین بر روی متون 3 بعدی و کلیدی شما

– دسترسی به کتابخانه ای از تکسچرها برای زیباسازی متون

– شکل دادن به متن مورد نظر شما

– لذت از سادگی در استفاده نرم افزار

– پیش نمایش زنده متن مورد علاقه شما به صورت بلادرنگ

– امکان تهیه خروجی در فرمت های تصویری مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR