دانلود Ashampoo Slideshow Studio HD 4.0.9.3 – ساخت اسلایدشو

Ashampoo-Slideshow-Studio-HD

 

دانلود Ashampoo Slideshow Studio HD

| نرم افزار ساخت اسلایدشو |

 

Ashampoo Slideshow Studio HD 4.0.9.3  قادر است تصاویر دیجیتالی شما را با ترکیب کردن با موزیک های پس زمینه ی خاطره انگیز و افکت های بسیار زیبا ، به اسلایدشوهایی خارق العاده تبدیل کند. آیا شما هم از میکس کردن عکس و موزیک با افکت های خیره کننده و ساخت یک فیلم چشم گیر لذت می برید؟ اگر چنین است نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio HD برای شماست ! دارا بودن تملیت های متعدد ، ترنزیشن های حرکتی ، افکت های بی نظیر و بهره گیری از خلاقیت کاربران ، در آخر یک اثر هنری و بسیار چشم گیر را در پی خواهد داشت.

تنها کافیست به محیط این نرم افزار وارد شده و با وارد کردن مجموعه تصاویر جشن عروسی ، جشن تولد ، موفقیت های کاری ، جشن فارغ التحصیلی یا … با بهره گیری از افکت های زیبای این نرم افزار ، یک اسلایدشوی به یاد ماندنی را ترتیب دهید. ویزارد راهنمای این نرم افزار ، به شما این قابلیت را می دهد که در زمانی کوتاه ، ایده های خلاقانه ی خود را به واقعیت تبدیل کنید. شما می توانید با استفاده از مجموعه تمپلیت ها و افکت های حرفه ای ، خاطرات زنددگی خود را به شکلی ماندگارتر تبدیل نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio HD را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio HD :

– دارا بودن قابلیت تهیه خروجی فیلم ها و اسلایدشوها در فرمت های مختلف مناسب برای انواع دستگاه ها

– مناسب برای تصاویر خاطره انگیز شما از جشن هایی نظیر عروسی ، تولد و یا فارغ التحصیلی

– ترکیب زیبای خاطرات شما با تصاویر ، موزیک ها دلنشین و افکت های خارق العاده

– دارا بودن قابلیت رایت فایل های نهایی بر روی دیسک های CD/DVD/BluRay

– سادگی در استفاده و عدم نیاز به دانسته های قبلی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR