دانلود Powerful System Monitor 4.0.0 – مانیتورینگ گوشی های اندروید

دانلود Powerful System Monitor 4.0.0 - مانیتورینگ گوشی های اندروید

 

دانلود Powerful System Monitor برای اندروید

| نرم افزار مانیتورینگ گوشی های اندروید |

 

Powerful System Monitor 4.0.0 نام یکی از زیباترین نرم افزارهای مانیتورینگ زیبای اطلاعات دستگاه های اندرویدی است. این نرم افزار به طور کلی دارای سه قسمت اساسی RAM Booster, Battery Monitor, CPU Monitor است که به کمک آنان می توانید حافظه رم را بهینه سازی کنید ، وضعیت باطری را به خوبی زیر نظر داشته و پردازش CPU دستگاه را کنترل کنید. بدین ترتیب شما در یک زمان می توانید اپلیکیشن ها ، وضعیت پردازنده ، رم و همچنین مصرف باطری خود را زیر نظر داشته و مصرف هریک از این قسمت ها را به خوبی مورد تحلیل و بررسی قرار دهید.

رابط کاربری این نرم افزار در رنگ های مختلف و بسیار زیبا توسعه داده شده است و شما می توانید با استفاده از ویدجت های بسیار زیبای آنان ، در هر لحظه به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشید. شما می توانید دمای CPU را اندازه گیری کرده و فرکانس دقیق آن را مشاهده کنید. همچنین می توانید ضمن آنالیز رم ، وضعیت حافظه را به خوبی مشاهده کنید ، به کمک RAM Cleaner می توانید حافظه رم را تخلیه کنید تا سرعت دستگاه را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Powerful System Monitor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Powerful System Monitor1 Powerful System Monitor2 Powerful System Monitor3 Powerful System Monitor4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR