دانلود Firefox Download Unblocker 3.0 – فعال سازی قابلیت دانلود فایرفاکس

دانلود Firefox Download Unblocker 3.0 - فعال سازی قابلیت دانلود فایرفاکس

 

دانلود Firefox Download Unblocker

| نرم افزار فعال سازی قابلیت دانلود فایرفاکس |

 

Firefox Download Unblocker 3.0 یک اپلیکیشن ساده و کم حجم است که قابلیت فعال سازی مجدد دانلود انواع فایل ها را در مرورگر فایرفاکس برای شما فراهم می کند. یک آپدیت جدید امنیتی در مرورگر فایرفاکس ، از امکان دانلود برخی از فایل ها به دلایل گوناگون جلوگیری می کند. در این آپدیت امنیتی آمده است که قابلیت جدید تنها برای بهبود امنیت کاربر عرضه گردیده است ، اما در برخی از موارد این قابلیت ، به یک مشکل بزرگ برای کاربر تبدیل می شود. این قابلیت ، وظیفه ی پروتکل مرور ایمن است که در برخی موارد باعث می شود حتی فایل های ایمن و بدون مشکل نیز دانلود نشوند.

ویژگی مرور امن در نسخه جدید مرورگر فایرفاکس ، آن دسته از فایل هایی را که مشکوک به بدافزار یا … باشند ، غیرفعال می کند. در برخی از موارد این الگوریتم پیچیده ، موجب می شود شخص نتواند فایل های معمول و روزانه خود را نیز به کمک فایرفاکس دانلود کند. Firefox Download Unblocker ضمن غیر فعال سازی این الگوریتم ، به شما این امکان را می دهد که قابلیت دانلود آزادانه ی فایل ها را مجدداً فعال کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Firefox Download Unblocker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Firefox Download Unblocker :

– فعال سازی مجدد قابلیت دانلود فایل ها در فایرفاکس جدید

– از بین بردن تغییرات امنیتی جدید فایرفاکس به صورت موقت

– امکان فعال و غیر فعال سازی سریع قابلیت دانلود در فایرفاکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR