دانلود بازی Construction City 1.1.3 – ساخت و ساز شهری برای اندروید

دانلود بازی Construction City 1.1.3 - ساخت و ساز شهری برای اندروید

 

دانلود بازی Construction City برای اندروید

| بازی ساخت و ساز شهری برای اندروید |

 

Construction City 1.1.3 نام یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی است که شما در آن به ساخت و سازهای شهری مشغول خواهید شد ! تا به حال در رویای زیباسازی شهر و انجام ساخت و سازهای آن بوده اید؟ شاید در عمل انجام چنین چیزی از عهده ی یک شخص خارج باشد ، چرا که یک شخص نهایتاً می تواند ایده پرداز باشد و یا اگر وارد عمل شود ، هدایت یکی از ماشین آلات مخصوص را بر عهده می گیرد و انجام تمامی آنان از عهده ی او خارج است. اما ما می خواهیم شما را در دنیایی مجازی ، در نقش اجرایی تمامی این وظایف قرار دهیم !

در بازی Construction City ، شما کنترل و هندلینگ 12 وسیله نقلیه مختلف را بر عهده میگیرید که تماماً در ساخت شهر رویایی شما ، در دسترس تان قرار گرفته اند. از جمله این وسایل می توان به جرثقیل، بیل مکانیکی، کامیون، تراکتور، هلیکوپتر و بسیاری دیگر از ماشین آلات دیگر اشاره کرد. این بازی در مجموع تعداد 189 مرحله چالش بر انگیز را در 9 محیط مختلف برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید تمامی ایده پردازی های خود را با 12 ماشین آلات پیشرفته و تماماً قابل کنترل ، به واقعیت تبدیل کنید ! هم اکنون می توانید بازی Construction City را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Construction City1 Construction City2 Construction City3 Construction City4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR