دانلود بازی جدل بر روی سرعت – اتومبیل رانی پر سرعت برای اندروید

دانلود بازی جدل بر روی سرعت - اتومبیل رانی پر سرعت برای اندروید

 

دانلود بازی جدل بر روی سرعت برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی پر سرعت برای اندروید |

 

جدل بر روی سرعت نسخه 1.8 جدیدترین نسخه از بازی ایرانی و فارسی اتومبیل رانی پر سرعت می باشد که بسیاری از کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی را به شدت معتاد خود کرده است ! جدل بر روی سرعت ، یک بازی وطنی از سوی برنامه نویسان و طراحان خوش ذوق فارسی زبان است که تنها با یک بار تجربه گیم پلی آن ، به سختی درگیر آن خواهید شد. حتی گار گوشی اندرویدی شما ، از امکانات به روز و مدرن پشتیبانی نمی کند و یک اندرویدی گران قیمت نیست ، به شما این مژده را می دهیم که این بازی بر وی آن قابلیت اجرا دارد. جدل بر روی سرعت دارا یک محیط گرافیکی خارق العاده و بسیار چشم گیر است که در نگاه اول ، تمامی ویژگی های آن را تحسین خواهید کرد !

در این بازی شما وظیفه دارید که کنترل و هدایت یک وسیله نقلیه خاص را به دست خود بگیرید و از اتومبیل هایی که در این مسیر هستند سبقت بگیرید و آنان را پشت سر بگذارید. مراقب باشید که با آنان تصادف نکنید ! چرا که پیش بردن مسیر باعث ثبت رکورد های بالاتر و آنلاک کردن قابلیت های جدید بازی خواهد بود. جدل بر روی سرعت را می توان یکی از موفق ترین بازی های فارسی زبان به حساب آورد ، چرا که از لحاظ صدا گذاری ، منو های کاملا فارسی و امکانات بسیار جالب در طول مسیر هدایت وسیله نقلیه ، تاکنون بازخوردهای فوق العاده ای را از سوی کاربران فارسی زبان دریافت نموده است. هم اکنون می توانید بازی City Racing 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Deal for Speed1 Deal for Speed2 Deal for Speed3 Deal for Speed4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 16.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR