دانلود CloneApp 2.09.399 – تهیه بک آپ از تنظیمات نرم افزارها

دانلود CloneApp 1.17.760 Portable - تهیه بک آپ از تنظیمات نرم افزارها

 

دانلود CloneApp

| نرم افزار تهیه بک آپ از تنظیمات نرم افزارها |

 

CloneApp 2.09.399 Portable نام نرم افزاری کاربردی و حرفه ای ، به منظور تهیه بک آپ ، از دیتای نرم افزارهای نصب شده شما کاربران است. بسیاری از ما ، تنظیمات مختلف و خشصی سازی شده ای را برای نرم افزارهایمان در نظر داریم ، همواره پس از نصب ویندوزی جدید ، تمامی این تنظیمات از بین رفته و مجبور هستیم همه ی آنان را مجدداً انجام دهیم. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، می خواهیم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری آشنا کنیم که به واسطه آن قادر باشید از تنظیمات و کانفیگ های نرم افزارهای مختلف نسخه هایی پشتیبان تهیه کنید و در مواقع لازم آنان را بازگردانی کنید.

تنظیمات نرم افزارها ، معمولا در درون فایل های رجیستری مربوط به آنان ذخیره می شود. این نرم افزار در واقع می تواند با مراجعه به این دایرکتوری ها ، کلیدهای مخصوص به هریک را استخراج کرده و سپس نسخه هایی پشتیبان از آنان را برای شما ذخیره سازی کنید تا در هر زمان اقدام به بازگردانی آنان کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CloneApp را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CloneApp :

– دارا بودن قابلیت بک آپ گیری از دیتای انواع نرم افزارها

– امکان ذخیره سازی و بازگردانی آسان بک آپ ها

– پشتیبانی از طیف وسیعی از نرم افزارها

– پشتیبانی از بک آپ گیری پلاگین های نرم افزارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR