دانلود بازی کم حجم Turmoil برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Turmoil برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Turmoil برای کامپیوتر

| بازی تجارت نفت |

 

Turmoil بازی کم حجم جدیدی در سبک شبیه سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Gamious ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Turmoil بازی جدید و هیجان انگیزی است که شما را به حال و هوای قرن 19 در شمال امریکا و کسب و کار صنعت نفت می کند. در این بازی شما می توانید با دقت و کسب مهارت در این عرصه ، به یک کارآفرین موفق نفتی تبدیل شوید. همزمان با حفاری های هدفمند شما به منظور استخراج نفت ، با فروش آنان در بازار های مخصوص می توانید هر را نیز توسعه و آباد کنید.

کسب و کار شما بدین صورت است که زمین هایی را در گوشه و کنار شهر اجاره کرده و برای استخراج نفت از آنان مشغول به کار می شوید. تجهیزات مخصوص را راه اندازی کنید ، یک شبکه لوله ای ایجاد کنید تا نفت های اتسخراجی را در سیلوهای مخصوص نگهداری نمایید. مسئله مهم در موفقیت در این بازار ، سنجش زمان است ، شما می توانید با فروش نفت در برهه هایی خاص از زمان ، بیشترین سود ممکن را به خود اختصاص دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Turmoil را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Turmoil1 Turmoil2

 

Turmoil3 Turmoil4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista/7/8/8.1/10
Processor: 2,5 GHz
Memory: 2 GB RAM

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 120 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR